Skocz do zawartości

Praca Truckera W Usa


frodek6

Rekomendowane odpowiedzi

Czy są jakieś firmy w Polsce które wysyłają ludzi z Polski do USA do pracy kierowcy ciężarówki ?

Nie mam doświadczenia w tym zawodzie, nigdy nie jeździłem ciężarówkami ale chciałbym zdać prawko i jeździć w Stanach. Angielski znam bardzo dobrze także z tym nie będzie problemu. Chodzi mi o to żeby nie jechać do USA ''w ciemno'' to znaczy nie mając żadnej zagwarantowanej pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, po otwarciu rynku dla firm z Meksyku, paca kierowcy nie jest już taka piękna.

Po drugie to wygląda trochę inaczej, większośc kierowców ma swoje własne trucki, a jedynie mają podpsiany kontrakt z firmą przewoźniczą która pośredniczy i koordynuje przewozy. To działa tak jak większość korporacji taxi w Polsce,

Bez Green Card nie widzę szans na wyjazd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez prawa jazdy CDL mozna zapomniec o takiej pracy..a numer SSN to poczytaj jak go dostac,kto moze sie o niego starac.

znajomy jezdzil pare lat w Polsce,potem pojechal do Anglii i tak sie znalazl w Kanadzie :) ,pisze Ci abys zobaczyl ze bez doswiadczenia nikt nie bedzie z Toba rozmawiac ;)

nie znam tez takiej firmy co wysyla ludzi do pracy do USA,za to Kanady sa takie firmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze trzeba miec ubezpiecznienie. Bez ubezpieczenia zadna firma nie podpisze z toba umowy, a ze swierzakiem bez doswiadczenia w USA zadna firma ubezpieczeniowa nie da ubezpieczenia.

To troche takie zamkniete kolo, ale tak jest. Kumpel majac juz prawo jazdy CLD jezdzil jako 2 kierowca przez pol roku, za pol darmo, tylko po to aby miec udokumentowane doswiadczenie.

Pozniej dopiero firmy ubezpieczeniowe chcialy z nim gadac. Teraz (to juz trwa ok 3 lata) jezdzi juz sam, ale nie ma swojego Tracka tylko w firmie.