Sara Napisano 14 Sierpnia 2013 Zgłoś Napisano 14 Sierpnia 2013 Mam pytanie związane z biletem lotniczym w liniach KLM. Przy wyszukiwaniu opcji lotów z warszawy do Stanów po przekierwaniu do strony z możliwymi połączeniami i cenami widnieje informacja: "Because of the country of departure you have chosen (Poland), all prices will be shown in PLN. Our local KLM Ticket Office will send you your ticket. Please also see our Currency Converter at the bottom of this page" Czy oznacza to, że bilet zostanie przesłany mi pocztą? Po zakupieniu biletu mam możliwość wygenerowania e-ticket. Byłam przekonana, że wydrukowanie tego będzie wystarczające do otrzymania boarding pass przy check-in. Powyższa uwaga zbiła mnie jednak z tropu. Czy ktoś jest w stanie wyjaśnić mi sytuację?
spicyvanilla Napisano 14 Sierpnia 2013 Zgłoś Napisano 14 Sierpnia 2013 Jakaś bzdura. Oczywiście, że można po odprawie online wydrukować boarding pass i to wystarczy na lotnisku, albo nawet nic nie drukować tylko mieć nr rezerwacji i pani Ci na lotnisku wydrukuje b.pass.
c4r0 Napisano 14 Sierpnia 2013 Zgłoś Napisano 14 Sierpnia 2013 Jak się pójdzie do countera na lotnisku to chyba nie potrzebny jest żaden bilet. Wystarczy dać paszport, ewentualnie powiedzieć gdzie się leci - znajdą to w systemie i wydrukują boarding pass.
kzielu Napisano 14 Sierpnia 2013 Zgłoś Napisano 14 Sierpnia 2013 Jakaś bzdura. Oczywiście, że można po odprawie online wydrukować boarding pass i to wystarczy na lotnisku, albo nawet nic nie drukować tylko mieć nr rezerwacji i pani Ci na lotnisku wydrukuje b.pass. No nie do konca bzdura - bilet musi wystawic jakies biuro - nawet jak jest elektroniczny - w tym wypadku wystawi go biuro KLMu w Warszawie - i tyle. Caly czas bedzie to bilet elektroniczny bo innych nie ma.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.