Jump to content

Kredyt Mieszkaniowe - Czy Potrzebna Jest Zielona Karta?


madziabar

Recommended Posts

Witam!

Czy trzeba miec Zielona Karte aby moc ubiegac sie o kredyt mieszkaniowy? Jakie inne warunki trzeba spelnic, aby moc dostac taki kredyt? Polecacie jakies konkretne banki, ktore oferuja najlepsze warunki?

Mieszkam w Iowa State, ale bede wdzieczna za ogolne informacje na ten temat. Takze jesli ktos juz przechodzil przez podobne procedury, prosze piszcie!

Z gory dziekuje!


W temacie oczywiscie "kredyt mieszkaniowy", przepraszam za literowke, ale szybko pisalam

Witam!

Czy trzeba miec Zielona Karte aby moc ubiegac sie o kredyt mieszkaniowy? Jakie inne warunki trzeba spelnic, aby moc dostac taki kredyt? Polecacie jakies konkretne banki, ktore oferuja najlepsze warunki?

Mieszkam w Iowa State, ale bede wdzieczna za ogolne informacje na ten temat. Takze jesli ktos juz przechodzil przez podobne procedury, prosze piszcie!

Z gory dziekuje!

Link to comment
Share on other sites

No nie bardzo mozna. W kazdej aplikacji o mortgage pytaja sie czy jest sie obywatelem (oczywiscie mozna zaznaczyc ze sie nim jest) a jesli nie to prosza o kopie zielonej karty. Ew mozna probowac kupic na wizie pracowniczej itd ale to juz nie jest takie proste

Poza tym dobra historie kredytowa trzeba miec i odpowiednie zarobki

Tak, mozna sobie kupić mieszkanie czy dom bez zielonej karty. Problemem jest kredyt.

http://www.globenetrealty.com/blog/fha-foreign-national-loans-non-citizens-buy-finance-real-estate-us-easily-254/

W artykule pisze o domach dla cudzoziemcow wiec jest to duza roznica.

Link to comment
Share on other sites

W artykule pisze o domach dla cudzoziemcow wiec jest to duza roznica.

Jak ktoś nie ma zielonej karty to jest cudzoziemcem. Znam ludzi co kupili domy na wizie pracowniczej, ale byli w stanach przez około 10 lat. Przedmówca pytał o mozliwość kupna bez GC i ma odpowiedź, że można. Banki również oferują kredyty pod zastaw przy odpowiednim wkładzie własnym.

Link to comment
Share on other sites

Ja mialam do czynienia z taka sytuacja: dom za $240,000, malzenstwo chcialo dac $150,000 wplaty wlasnej, zarobki ($55,000/rok) -> odmowa. Podstawa: brak legalnego pobytu w USA (tzn. maja wizy H1B oraz H-4), a konkretnie napisane bylo, ze oni "failed to demonstrate that you are either US citizens or legal permanent residents. We do not consider any kind of worker's status as valid for the loan purposes".

Kazda sprawa jest inna, ale z taka jak wyzej mialam do czynienia w ubieglym tygodniu.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...