Skocz do zawartości

B2 Jakie Szanse?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Sytuacja następująca: w stanach byłem w 2012 na J1 w ramach W&T. Wróciłem na czas. Jestem studentem I stopnia studiów dziennych, pracuję (umowa zlecenie). Chciałbym ubiegać się o B2 jednak nie mam żadnego zaproszenia, po prostu chcę mieć. Przy obecnych promocjach lotniczych w niskim sezonie myślę że to dobra opcja. Czy na podstawie waszych doświadczeń możecie określić moje szanse? Na jakie przedziały czasowe przyznawana jest wiza? Jaki jest ten minimalny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiza czy wklejka na jakis okres jest przydzielana.co masz na mysli?

moze zaczbij myslec ze zaproszenie nie jest wymagane i nie pomaga w dostaniu wizy :)

to jest bajka ktora nadal jest zywa ,ma malo realnosci w zyciu :)

Taka osoba jak Ty moze wize otrzymac a ktos z zaproszeniem juz nie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o ważność wizy, jakie są przedziały: np czy przyznawane są w jakis wariantach - na 3miesc., 3lata, 10lat. Druga sprawa, to jak poprowadzić rozmowę, stwierdzenie że chcę wizę bo polecę albo nie chyba nie jest dobrym pomysłem. Mówić po prostu że planuję wyjazd na dwa tygodnie w sezonie wakacyjnym i podać np adres jakiegoś hostelu w NY w którym planuje zrobić rezerwację?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy wypełnianiu wniosku o wize będziesz musiał podać wiele różnych danych (adres hotelu/miejsca gdzie chcesz się zatrzymać, termin wyjazdu...), więc tak czy siak będziesz musiał mieć jakiś plan. Nawet jeśli potem on się zmieni.

Wklejkę do paszportu standardowo dostaje się na 10 lat, ale można oczywiście dostać też na krótszy okres czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach