Skocz do zawartości

Nauka Angielskiego - Kreatywne Sposoby


ania j.

Rekomendowane odpowiedzi

Tak mi przyszedł do głowy pewien pomysł. Sporo osób na Forum nie zna języka w ogóle, część zna trochę, inni lepiej lub wręcz doskonale. Ja np. z angielskiego zdawałam maturę ale było to tak dawno... :)
Pomyślałam, że możemy stworzyć taki wątek, w którym podzielimy się jakimiś niebanalnymi metodami na naukę języka. W zasadzie może to być dowolny język. Nie chodzi tu o radę w stylu -"iść na kurs". Ja np. jestem samoukiem i na wszystko staram się poszukać swojego sposobu. Próbowałam kiedyś szkoły językowej - ale bardzo szybko zorientowałam się że to kompletnie nie dla mnie. Ludzie są różni :) Z racji tego, że od matury nie mam w zasadzie kontaktu z językiem - na dziś wygląda to tak, że oglądając film - sporo rozumiem, a jeśli nie to domyślę się z kontekstu. Ale pisanie czy mówienie to już problem. Wiedza nieużywana niestety zanika.
Pomyślałam, że moglibyśmy napisać jakim sposobem staramy sie nauczyć / powtórzyć. Możemy też ćwiczyć tutaj to czego np. nauczymy się w ciągu tygodnia. Dobrze byłoby gdyby nawet osoby, które zaczynają od podstaw - podejmowały próby. A osoby doświadczone mogłyby pomóc - zweryfikować, wprowadzać poprawki. Może używalibyśmy wyłącznie angielskiego w tym wątku? Ja ostatnio złapałam się na tym, że pisząc potrafię zrobić banalne błędy w słowach podstawowych, o co dawniej bym siebie nie podejrzewała :)

Co Wy na to? Jacyś chętni? Język przydaje się zawsze. Nie tylko do celów emigracyjnych :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest chyba najlepsza metoda tj. codzienne słuchanie, oglądnie i czytanie angielskiego materiału. Najlepiej całkowicie zagłębić się i zrezygnować kompletnie z np. czytania polskich stron internetowych na rzecz angielskich odpowiedników. To samo z radiem i telewizją.

Polecam porady Hani.

http://www.youtube.com/watch?v=Dmp2G12b9DI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach