Skocz do zawartości

Recommended Posts

No nie wierze, że jeszcze nikt o tym nie napisał! My z małżem oglądamy a wy? Oboje stwierdziliśmy że ja i on nie nadawali byśmy sie do TV z naszymi komentarzami i zachowaniami....polecam dla wszystkich fajnie sie patrzy na cos co dla mnie jest codziennoscią a tutaj jest tak bardzo przerysowane....

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Fajnie :) My wszyscy to przezywamy jak z TV :) chociaż tak jak kasia mówi, robia trochę wielkie halo ;)

Z tym, że ja byłam fiancee 37 dni ;)

Oni w tym programie wykorzystują cały ten czas do ślubu.

Mozna to oglądać online? Ja znajduję tylko krótkie 3 minutowe odcinki.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

U mnie to było poniżej 20 dni, szybko się ze ślubem uwinęliśmy. Aż mi się nie chce wierzyć, że w grudniu mieliśmy już drugą rocznicę, dopiero co się gorączkowo na tym forum dowiadywałem co i jak z tym K-1.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

My tez dwa lata po slubie, obchodzilismy rocznice we wtorek :) Obejrzalam wszystko, co bylo opublikowane na stronie TLC i co moge powiedziec, TLC jak to TLC… wybralo sensacje nad zdrowym rozsadkiem. Jakbym nie wiedziala, o co chodzi z K-1, to myslalabym, ze tak to wlasnie wyglada - przylatuje panienka z Rosji, ma 90 dni na przetestowanie pana, a jak sie nie podoba to do domu :) A gdzie jest prawda o parach, ktore latami czekaja na to, zeby byc razem, caly dramat zwiazany z papierologia, kosztami, zaginionymi dokumentami, niepewnoscia, stresem i tak dalej… Przeciez nie wszystkie pary ida na zywiol - tak jak pan z Arizony, ktory mowil, ze spedzil z ta dziewczyna tydzien na wakacjach na Dominikanie i gdzies tam jeszcze. Mam wrazenie, ze cala sprawa zostala uproszczona i sprowadzona do taniej sensacji… no ale nic, wlacze w niedziele i zobacze caly odcinek, moze w TV pokazuja cos wiecej?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A wlasnie. W jakich godzinach w tv to leci. Na stronie podają ale tam jest jeden czas a przecież USA ma 3 czasy!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Widzialem wszystkie odcinki. Serial w sumie fajny, tylko jakos nikt nie wspomina o tym, ze zeby dostac wize K-1 i wjechac na niej, trzeba byc pewnym checi zawarcia zwiazku malzenskiego...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

To różnie leci pierwszy odcinek był o 10 potem nastepny puścili o 11 a teraz o 9 czasu Alaskańskiego :P No nikt nie wspomina o całaj robocie i czekaniu.....a kiedy one mowią ze 90 dni o za mało czasu to mi sie smiać chce bo myśle sobie a co Ty kobieto robiłas wcześniej....w sensie bycia i poznawania swojego faceta....nie wiem gdzie mozna ogladac na mojej stronie z serialami ne ma tego, może gdzies na pirat bay...wiem ze na Xbox oglądalismy pierwszy odcinek za friko a cały sezon kosztuje 20 dolarów....Nigella ja osobiscie to bym film dokumentalny nakreciła na Twój temat :) taka romantica pełna dramaturgii historia z pieknym zakończeniem...ehhhhh

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Hahaha… mysle, ze wszyscy uczestnicy podforum o K-1 byliby wdziecznym tematem na niezly film dokumentalny :D Jkb, wlasnie… pewnym - a miedzy tymi parami byl jakis taki dziwny dystans, sztucznosc, ale moze obecnosc kamer zrobila swoje?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×