Skocz do zawartości

Wypełnianie Wniosku

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Witam.

Otóż mam problem, bo wypełniam wniosek wizowy i mam podać informacje dotyczące obecnego zatrudnienia/nauki. Problem w tym, że skończyłem technikum w tym roku szkolnym i dopiero złożyłem papiery do innej szkoły. Powinienem zaznaczyć, że jestem studentem (ale jak wtedy wypełniać dalej?) czy niezatrudniony?

Napisano
Witam.
Otóż mam problem, bo wypełniam wniosek wizowy i mam podać informacje dotyczące obecnego zatrudnienia/nauki. Problem w tym, że skończyłem technikum w tym roku szkolnym i dopiero złożyłem papiery do innej szkoły. Powinienem zaznaczyć, że jestem studentem (ale jak wtedy wypełniać dalej?) czy niezatrudniony?

Zgodnie z prawda.

Napisano

Z tego co pamietam legitymacja jest wazna do wrzesnia czy tez pazdzrnika

Poki jest wazna, jest zachowany status.

Wiec - poprawcie mnie, jezlei si emyle - nawet jak skonczyl szkole, wciaz pozostaje w prawach, skoro legitymacja jest wazna

Na rozmowie z konsulem moze sprawe wyjasnic.

A kiedy szkola ci da znac? Bo jest sierpien, wiec chyba juz powinni?

Napisano

@We wrześniu. Ale w sumie nie pomyślałem o tym, że legitymacja ze starej szkoły jest jeszcze ważna (30.09.2014). Czyli nie skłamie jeżeli we wniosku podam dane starej szkoły a właśnie na rozmowie powiem o nowej szkole.

Po jakim czasie od złożenia wniosku jest wyznaczany termin na rozmowę?

Napisano

sam musisz sie umowic na rozmowe :)

moze to byc za 2-3 dni od rozmowy :)

Miałeś na myśli od kontaktu z nimi, 2-3 dni? To szybko.

A co sądzisz o tym podawaniu danych starej szkoły na podstawie legitymacji (jeszcze ważnej)?

Napisano

na rozmowie bedzie wazne i istotne po co lecisz,czy masz plany na przyszlosc ,co do dalszej nauki,pobytu w Polsce .tutaj sie dobrze przygotuj

z tego co pisaly osoby to jedni wpisywali ze nadal sie ucza a inny ze nie i na rozmowie i tak mowili co i jak :)

Temat został przeniesiony do archiwum