Jump to content

Ślub W Vegas


Shaq

Recommended Posts

Cześć,

będę w lutym w Vegas i potrzebuje informacji nt. wzięcia ślubu. Czytałem juz trochę o formalnościach, ale gdyby ktoś miał więcej danych (może doświadczeń) to poproszę. Od razu pytanie czy wszystko jestem w stanie załątwić w ciągu 1 dnia na miejscu?

Link to post
Share on other sites

  • Replies 46
  • Created
  • Last Reply

  • 1 month later...

  • 1 year later...

Skoro ktos odgrzal temat, to pomyslalem, ze podziele sie dosyc wazna informacja.

Wiele osob uwaza, ze taki slub zawarty w LV, to taki zart (umowmy sie).

Nie tylko nie jest to zart, ale taki slub ma moc prawna w PL, nawet jesli nie byl w PL zalegalizowany.

I mnie sie nie wydaje lub tak slyszalem, tylko przechodzilem przez to pare tygodni temu i o maly wlos narobilbym sobie "balaganu", co mogloby skonczyc sie sadem.

W skrocie: biorac slub w LV, jestesmy czyims malzonkiem. Jesli zrobimy to nawet dla zartu, a mamy juz "prawdziwego" meza/zone, to bedzie to bigamia.

Link to post
Share on other sites

A orientuje sie ktos czy jest jakis przymus w Polsce do umiejscowania zwiazku malzenskiego zawartego za granica ? Zastanawia mnie, ile lat mozna sobie tego nie legalizowac... Czy mozna wyrobic nowy dowod osobisty w PL przed umiejscowieniem aktu slubu, na panienskie nazwisko, czy to moze sprawic problemy?

Link to post
Share on other sites

A orientuje sie ktos czy jest jakis przymus w Polsce do umiejscowania zwiazku malzenskiego zawartego za granica ? Zastanawia mnie, ile lat mozna sobie tego nie legalizowac... Czy mozna wyrobic nowy dowod osobisty w PL przed umiejscowieniem aktu slubu, na panienskie nazwisko, czy to moze sprawic problemy?

Przecież to przestępstwo, naprawdę sobie nie zdajesz z tego sprawy czy zwyczajnie prowokujesz?

Link to post
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...