konamb Napisano 27 Maja 2015 Zgłoś Napisano 27 Maja 2015 mam problem zrobiłem rezerwacje na szybko i zjadłem literke w naziwsku . dzwoniac do call center lotu chca 290zł za przpeisanie biletu wiec troche smieszna cena za takie cos w dodatku ze bylo to 5 minut temu. pan powiedzial ze moga zrobic dopiske że w warszawie mnie puszcza normalnie, ale w nowym jorku moga mnie nie wpuscic . paszport i reszta sie zgadza , lece 1 po wylosowaniu zielonej karty czy jak nie zmienie i bedzie bez literki to mogliby mnei nie wpuscic czy to tylko takie gadanie?
olmeca Napisano 27 Maja 2015 Zgłoś Napisano 27 Maja 2015 błąd w imieniu lub nazwisku – w przypadku pojawienia się literowego błędu w nazwisku pasażera bezpłatne skorygowanie błędu będzie możliwe, jeśli poprawka nie będzie dotyczyła więcej niż 3 znaków w nazwisku i imieniu łącznie. Linie lotnicze mogą odmówić bezpłatnego poprawienia błędu, jeśli korekta będzie zmieniała całe brzmienie nazwiska bądź imienia – np. z Julia na Julita bądź z Kowal na Kowalski. Niektóre linie lotnicze nie zezwalają na bezpłatną poprawę błędu, nawet niewielkiego. edit: http://serwisy.gazetaprawna.pl/poradnik-konsumenta/artykuly/659224,bledna_data_wylotu_lub_literowka_w_nazwisku_na_bilecie_co_robic_gdy_podczas_rezerwacji_wkradna_sie_bledy.html
sly6 Napisano 27 Maja 2015 Zgłoś Napisano 27 Maja 2015 a masz bilet w 1 strone czy tez w 2 strony?bo moze chodzilo o to ze jak bedziesz wracac to Cie moga nie wpuscic.zalezy na jakiego pracownika trafisz oraz kierownika zmiany.. a to nie jest smieszne,od kiedy linie lotnicze troche pod upadly to biora kase za takie cos,plus za inne sprawy i badz na to przygotowany
konamb Napisano 27 Maja 2015 Autor Zgłoś Napisano 27 Maja 2015 Bilet w jedna stronę także jedyne zmartwienie to czy w USA nie bedzie problemu
sly6 Napisano 27 Maja 2015 Zgłoś Napisano 27 Maja 2015 osoby co leca na wizach nie imigracyjnych czasami pokazuja bilety-wydruk e-mail czy np maja w 2 strony w innym przypadku po co im Twoj bilet nigdy o takim czyms nie slyszalem masz miec karte pokladowa dobrze wydrukowana i tutaj juz pilnuj tego
agatenka Napisano 27 Maja 2015 Zgłoś Napisano 27 Maja 2015 Z ciekawości, gdzie kupowałeś bilet? Większość linii lotniczych ma darmową zmianę lub anulowanie biletu w pierwszych 24h po zakupie
konamb Napisano 27 Maja 2015 Autor Zgłoś Napisano 27 Maja 2015 A lista pasażerów nie jest wcześniej wysyłana do USA ? Karta pokładowa powinna być ok bo gość mówił ze to mogą zrobić za darmo. Linie nasze LOT. Tzn zmieni dopiszą cos tam ze w Warszawie normalnie mnie puszcza jedynie powiedział z tym ze na miejscu moze być problem bo te nazwisko zostaje chyba bo inaczej oni musza przepisywać bilet i z tym związane te koszta śmiech , a wie ktoś jak z ubezpieczniem? Bo chyba do 48h można dokupić a ono wtedy kosztuje 140 chyba a nie 300 Edit ubezpiecznie niby juz jest nic nie warte niby , czy na lotnisku lub w immigration mogliby cos na ten temat powiedzieć ?
KaeR Napisano 27 Maja 2015 Zgłoś Napisano 27 Maja 2015 A lista pasażerów nie jest wcześniej wysyłana do USA ? Karta pokładowa powinna być ok bo gość mówił ze to mogą zrobić za darmo. Linie nasze LOT. Tzn zmieni dopiszą cos tam ze w Warszawie normalnie mnie puszcza jedynie powiedział z tym ze na miejscu moze być problem bo te nazwisko zostaje chyba bo inaczej oni musza przepisywać bilet i z tym związane te koszta śmiech , a wie ktoś jak z ubezpieczniem? Bo chyba do 48h można dokupić a ono wtedy kosztuje 140 chyba a nie 300 Edit ubezpiecznie niby juz jest nic nie warte niby , czy na lotnisku lub w immigration mogliby cos na ten temat powiedzieć ? Raz agent zle wpisal moje imie. Biletu nie chcieli zmienic, zadzwonilem do linii lotniczych, kotre dodaly notke. Zawsze przy check-in informowalem o bledzie. Nie mialem nigdzie klopotow a to byla podroz z USA z wieloma przystankami i powrot do USA. CBP nie robilo problemu.
konamb Napisano 27 Maja 2015 Autor Zgłoś Napisano 27 Maja 2015 Ok w takim razie zrobię tak samo dzieki wielkie
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.