care11 Napisano 6 Czerwca 2015 Zgłoś Napisano 6 Czerwca 2015 Witam wszystkich mam 17 lat i jestem uczniem pierwszej klasy liceum na profilu biol chemicznym. W planach mam w ciągu czterech lat wyjechać do USA, skończyć szkołe i rok pracować za granicą na ten wyjazd. Co prawda brzmi to naprawdę jak marzenia - jednak marzenia sie spełniają. Mam naprawdę poważny powód, który nadaje mi ambicje w celu wyjechania do kraju. Mam do was pare pytań z tym związanych. Prognozuje, że wszystkie moje cele (ukończenie szkoły, pieniądze i wiza [turystyczna]) będą gotowe jak skończe 21 lat. Oczywiście pracować chciałbym na lewo - bo wątpie aby studia w Polsce dały mi szanse na prace w USA (traktuje to jako marnotractwo czasu), a studiować w USa również odpada z powodu wysokich kosztow. Jestem bardzo ciekawy jak łatwo znaleźć lewą prace, dzięki której bedzie mnie stać na opłat czynszu i na podstawowe artykuły spożywcze. Prosiłbym was o ocene, czy mój plan na życie w ciągu 4 lat jest możliwy do spełnienia, prognozuje że przy spięciu czterech liter, oczywiście przypominam, że mam naprawdę poważny powód, który pcha mnie do przodu.
Gość Napisano 6 Czerwca 2015 Zgłoś Napisano 6 Czerwca 2015 Coz, wedlug mnie o wiele lepiej byloby planowac zycie i prace w Europie. Chyba, ze naprawde, naprawde chcesz prowadzic zycie nielegalnego imigranta. Bez praktycznie zadnych praw, ubezpieczenia, pewnosci czy ktos ci zaplaci za prace czy nie. Nie mowiac juz o strachu przed potencjalna deportacja, itp. Nie wiem jak chetnie pracodawcy zatrudniaja nielegalnych. To dla nich rowniez calkiem spore ryzyko. Ciekawa jestem jaki to jest BARDZO wazny powod dla ktorego wybierasz wlasnie USA.