Skocz do zawartości

Hotel W Sf


adaxo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 25
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź
Napisano

Zadzwon bezposrednio do hotelu i sprawdz czy expedia na pewno zrobila rezerwacje.

Telefon od USA chwilowo przekracza moje możliwości finansowe, bo znając życie na jednej minucie się nie skończy. Na pewno wyślę maila z zapytaniem na dniach, bo dostałam informację, że wstępna procedura trwa do 7 dni.

Dzięki za informacje.

Napisano

Telefon od USA chwilowo przekracza moje możliwości finansowe, bo znając życie na jednej minucie się nie skończy. Na pewno wyślę maila z zapytaniem na dniach, bo dostałam informację, że wstępna procedura trwa do 7 dni.

Dzięki za informacje.

Mozna kupić trochę kredytów skype. Wychodzi wtedy dużo taniej.

Napisano

Czasami warto jest zadzwonic do hotelu i zapytac o rezerwacje. Czasami jednak moga wam nie udzielic takiej informacji przez telefon, bo nie maja pewnosci, ze to rzeczywiscie wy dzwonicie. Rozne sa praktyki w hotelach, wiele rzeczy slyszalam.

Joanna - jak potracili kase to znaczy ze maja w systemie, bo to recepcja robi wszystkie transkacje z karty. Nie zaszkodzi jednak sie upewnic. ;)

Kaer, tak jakbym czytala o sobie z tym wertowaniem skoroszytu, haha. Najgorsze jest pozniej znalezc taka rezerwacje, zwlaszcza jak jest firmowa i to jeszcze na kilka pokoi i kilka nazwisk. No ale czasem sie zdarzyc moze. Jak mialam taka sytuacje, ze nie mialam goscia w systemie a on pokazywal mi potwierdzenie rezerwacji to wprowadzalam z potwierdzenia, a potem przez nastepne kilka godzin szukalam rezerwacji po mejlach. Zawsze sie znalazlo. :P

  • 4 tygodnie później...
Napisano

Hej,

Ja jestem managerka hotelu zaraz przy SF.

Jesli ktokolwiek chce przyjechac do San Francisco i chce sie poradzic jesli chodzi o zwiedzanie albo nocleg, mozecie do mnie wyslac maila: alex@concepthotelgroup.com

Zarzadzam hotelami od 6 lat w SF takze doskonale wiem jak dostac najlepsza cene i za co warto placic a za co nie :) do tego mam znajomych managerow, takze moze bede mogla zalatwic jakies discounts :)

Jesli chodzi o anulowanie rezerwacji :)

Wierzcie mi, nie ma nic co moze cie uchronic przed anulowaniem rezerwacji.. Czasem system zawodzi i Twoja rezerwacja nie dotrze.

Dlatego zawsze najlepiej jest zrobic rezerwacje na stronie hotelu a nie przez OTA jak Expedia, czy booking.com

Wtedy masz 99.9 pewnosci ze rezerwacja bedzie poprawna, bo odpowiedzialnosc jest po stronie hotelu, i nikt nie moze winy zwalic na booking.com czy expedie :)

(A wierzcie mi te strony internetowe duzo razy nawalaja)

Hotele maja swoje policies, ktorych przestrzegaja, jak na przyklad autoryzuja cala kwote na twojej karcie w dniu przyjazdu. Jesli twoja karta ma ograniczenia, ze nie mozna wystukac numeru karty, tylko trzeba ja zeskanowac hotel anuluje rezerwacje w dniu twojego przyjazdu ( i oczywiscie wysle ci maila, ale ty mozesz byc w tym czasie w samolocie i tego nie widziec, przyjezdzasz do hotelu w nocy, a tu lipa, jako ze to byla hotel policy onie nie musza ci zapewnic innego nocelgu, ty musisz to sam szukac)

Znam hotele, ktore jesli nie wpisales pernego adresu na expedia, jesli wybrales platnosc w hotelu, a nie od razu do expedii, anuluja rezerwacje, bo jesli nie przyjedziesz i oni chca cie skasowac mozesz zadzwonic do swojej karty kredytowej i jak hotel nie ma wystarczajacych informacji o tobie ( pelny adres i number telefonu) i dostaniesz pieniadze z powrotem.

do tego jesli nie przyjedzesz do polnocy, hotel moze sprzedac twoj pokoj, poniewaz to juz inna data. Nie fajny zwyczaj, ale baaaaaardzo duzo hoteli sprzedaje wiecej pokoi niz ich ma, bo pewna ilosc ludzi mimo ze ma rezerwacje nie przyjezdza, to sie nazywa no show.

Jak pracowalam dla Hilotna, sprzeddawalismy 167 pokoi. Hotel mial 160.

Co sie dzieje jak wszyscy jednak przyjada?

Oh well, 7 ludzi bedze przeniesionych do innego hotelu. (pierwszenstwo dla klientow expedia i innych stron, poniewaz hotel nie chce przenosic ludzi ktorzy wybrali ich strone - i nie placa 20% prowizji do tych stron)

Niektore hotele nawet jak cie przeniosa skasuja cie za noc...

To sie dzieje kazdego dnia :)

JAk zrobic najtansza rezerwacje:

- HotelTonight applicacja - nowa (ok 2 lat) aplikacja ktora dodaje co najmniej 15% rabatu to faktycznej najnizszej ceny jaka moga znalezc w internecie - sama ja uzywam. Pokazuje tylko klika hoteli w danym markecie, tylko te z najwieszymi rabatami. Minus: mozesz zrobic rezerwacje tylko na tydzien przed, ale najlepsze rabaty( i najwiecej hoteli) sa na ten sam dzien, kolejny minus, kazdy hotel sprzedaje dla HotelTonight tylko kilka pokoi ( z reguly 5) takze trzeba dzialac szybciutko

-w aplikacji booking.com albo expedia na telefonie mozesz zabookowac ten sam hotel 10% taniej (duzo hoteli ma promocje na smartfony)

- jesli nie chesz czekac do ostatniego momentu: znajdz najnizsza cene dla danego hotelu gdziekolwiek w internecie i zadzwon do hotelu i zapytaj czy moga ci dac rabat 10% ( pamietaj, hotele musza zaplacic z reguly 20% prowizji jesli robisz rezerwacje przez expedia) w takim wypadku oni zarobia 10% i ty oszczedzisz 10%

- najtaniej jest szukac hotelu bardzo pozno, po polnocy najlepiej, bo wtedy wszystkie rezerwacje ktore zostaly anulowane sa sprzedawane. Duzo hoteli daje pracownikom bonusy jesli uda im sie odsprzedac wszystkie pokoje, takze moga ci dac niezly rabat.

Ok, koniec pisania.

Jesli ktos chce porade, pisac na maila, bo na forum rzadko zagladam... :)


Jeszcze jedno: prosze uwazajcie na AirBnb,

wiem ze w Europie to dziala super, ale tutaj mam bardzo duzo gosci w hotelu ktorzy zabukowali AirBnB ale poszlo jak planowali

.

Hotel musi dzialac wg przepisow, ale AirBnb nie. To sa zwykli ludzie ktorzy wynajmuja pokoje a ludzie maja rozne standardy....

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...