mabes Napisano 19 Września 2015 Zgłoś Napisano 19 Września 2015 Napotkałem problem podczas płatności karta debetowa. Na samym poczatku kliknalem na ikone MasterCard, wyświetliła mi się strona do podania wszystkich danych karty, jednakże zaczalem się zastanawiać czy na pewno wszystkie podane wcześniej dane sa ok, trwało to jakieś 20 minut. Kiedy upewniłem się że wszystko jest ok zamknalem strone danych karty (nie zdazyłem wypełnić wszystkich pól) i chciałem otworzyć ja na nowo. Niestety cały czas pojawia mi się bład: Transaction could not be processed. Bardzo zależy mi na czasie (wyjazd polanowany na 04.10), więc chciałbym jak najszybciej umówić wizytę. Sprawdzałem na różnych przegladarkach, logowałem/wylogowywałem się kilkukrotnie i dalej to samo. Miał ktoś taki problem? Dzięki za pomoc.
Lx13 Napisano 20 Września 2015 Zgłoś Napisano 20 Września 2015 Poszukaj na forum. To jedno z cześciej powtarzających sie pytań.
ola_k Napisano 23 Listopada 2015 Zgłoś Napisano 23 Listopada 2015 Mam dokładnie taki sam problem i nie mogę znaleźć rozwiązania na tym forum. Czy ktoś mógłby pomóc?
hakunaMATA Napisano 28 Września 2017 Zgłoś Napisano 28 Września 2017 Możecie zapłacić w okienku w Banku Pocztowym gotówką.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.