Tomek89 Napisano 10 Stycznia 2016 Zgłoś Napisano 10 Stycznia 2016 Witam,Mam na imię Tomek mam 26 lat i bardzo poważnie od dłuższego już czasu rozważam wyemigrowanie z Polski do USA a dokładnie do Texasu (bądź sąsiednich stanów). Być może ktoś z użytkowników tego forum bądź mieszkańców będzie na tyle miły aby odpowiedzieć na moje pytania za co z góry dziękuje. Jestem inżynierem z kilkuletnim doświadczeniem (elektronika informatyka oraz mechanika) pracuję w Polskiej Filii dużej korporacji z USA i nie wykluczam po prostu zmiany miejsca na jakieś miasto w Texasie nie mniej jednak, gdyby mi się to nie udało w jakich miastach najszybciej można znaleźć dobra prace, oczywiście interesują mnie branże techniczne? Czy w branżach technicznych rynek jest przesycony czy też firmy poszukują wykwalifikowanych pracowników? Jak wyglądają sprawy finansowe średnie pensje/mieszkania/żywność? Jakie nastawienie maja mieszkańcy Texasu do obcokrajowców? Dodam tylko że znam język angielski w stopniu dobrym i cały czas go szlifuje. Na chwilę obecna wystarczy tych pytań nie chcę się rozpisywaćJeszcze raz z góry dziękuje za odpowiedzi.Pozdrawiam,Tomek
sly6 Napisano 10 Stycznia 2016 Zgłoś Napisano 10 Stycznia 2016 Zacznij tez od takich stron https://www.quora.com/What-is-a-typical-Texan-like-Are-they-friendly-and-approachable-people