Skocz do zawartości

Wiza na stałe do Kanady


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chciałabym się poradzić o jaką wizę najlepiej starać się w moim przypadku. Jestem młoda 21 lat nie mam jeszcze doświadczenia zawodowego a chciałabym wyjechać do Kanady na stałe. Oczywiście mam tam rodzinę i miałam z ciocią starać się o family class ale powiedzieli że wtedy nie ma się przez parę lat opieki medycznej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj

w jakiej Prowincji mieszka Twoja Ciocia oraz czy jest sama? I podała kiedys ze jest sama.. To jest ważne by myśleć o family class.

co do opieki to sie ma w zależności od Prowincji. Co innego pomoc społeczna lecz tutaj później ściąga się kasę od osoby która Cię sponsoruje dlatego tak trudno o podpis na różnych sponsorowaniach.

 

a jaka szkole kończysz w jakim zawodzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twoja Ciocia może Cię sponsorować pod warunkiem, że nie ma bliskiej rodziny w CA.

Najłatwiejszą drogą wyjazdu jest inicjatywa IEC. To pozwala Ci na rok wyjechać do kanady, pracować, podróżować...

Ubezpieczenie medyczne dostajesz wówczas( w zależności od prowincji Manitoba- od razu, Ontario- po 3 miesiącach pracy) przez ich service.

Co do pozostania na stałe, to w trakcie IEC ( też w zależności od prowincji, najłatwiej Manitoba, SK, Alberta), możesz starać się o nominację prowincjonalną.

W przypadku Manitoby wystarczy dobry angielski i 6 miesięcy pracy.

Domyślam się, że ze względu na wiek, nie masz ukończonych studiów, ani dużego doświadczenia, w związku z czym Express Entry nie jest dla Ciebie rozwiązaniem.

IEC jest najłatwiejszym programem dla młodych ludzi i co roku przygotowanych jest około 625 miejsc, w ramach working holidays. Zapoznaj się z nim dokładniej i dobrze wybierz prowincję ( nie polecam Ontario).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum