haneczka019 Napisano 16 Sierpnia 2017 Zgłoś Napisano 16 Sierpnia 2017 Dziękuję agentka i icecream za wyjaśnienia. Właśnie dlatego tak dopytuję, żeby być świadomą tego, za co będę płacić na miejscu. Andy podejrzewam, że masz rację jeśli chodzi o LV, kicz i całą resztę. Tylko zrozum ludzi (czyli między innymi mnie ), że chcą to zobaczyć właśnie ten jeden raz w życiu na własne oczy.
haneczka019 Napisano 16 Sierpnia 2017 Zgłoś Napisano 16 Sierpnia 2017 4 minuty temu, m1s13ksnk napisał: Na hotels.com jak szukalem noclegow w Vegas to zawsze na dole strony w tabelce "small print", "Mandatory fees" byla informacja o wysokosci tych oplat hotelowych. Znalazlem tez strone, na ktorej byly wylistowane hotele wraz z ich resort fees - pomoglo w szukaniu najtanszych bo szukajki tego nie uwzgledniaja sortujac po cenie https://www.lasvegasjaunt.com/las-vegas-resort-fees-2017-guide/ Dzięki za link, na pewno się przyda .
kontrol Napisano 16 Sierpnia 2017 Zgłoś Napisano 16 Sierpnia 2017 21 godzin temu, haneczka019 napisał: Kontrol, a w którym momencie pojawiają się informacje odnośnie wysokości dodatkowych opłat? Weszłam sobie z ciekawości na tą stronę MakeMyTrip, która podałeś i po kliknięciu Book Now jest cena za sam pokój. Dopiero po dokonaniu rezerwacji pojawia się całkowita cena? Po wyborze pokoju jak przechodzisz do płatności i podania danych to na dole masz warunki wynajmu które musisz zaakceptować. Jeśli klikniesz w te warunki to tam właśnie jest wysokość tych ukrytych opłat. Dodam, że do aplikacji można wpisywać różne kody które jeszcze dodatkowo obniżają kwotę rezerwacji. Najlepiej mieć podpiętą kartę w USD ponieważ aplikacja przelicza z INR więc dzięki karcie USD jest tylko jedno przewalutowanie i pobiera dokładnie tyle ile wyświetla.
haneczka019 Napisano 16 Sierpnia 2017 Zgłoś Napisano 16 Sierpnia 2017 9 minut temu, kontrol napisał: Po wyborze pokoju jak przechodzisz do płatności i podania danych to na dole masz warunki wynajmu które musisz zaakceptować. Jeśli klikniesz w te warunki to tam właśnie jest wysokość tych ukrytych opłat. Dodam, że do aplikacji można wpisywać różne kody które jeszcze dodatkowo obniżają kwotę rezerwacji. Najlepiej mieć podpiętą kartę w USD ponieważ aplikacja przelicza z INR więc dzięki karcie USD jest tylko jedno przewalutowanie i pobiera dokładnie tyle ile wyświetla. Czyli wiadomo wcześniej jakie są koszta, nie ma niespodzianek na miejscu... to dobrze, bo takich niespodzianek to ja nie lubię . Dzięki kontrol.
macios6 Napisano 16 Sierpnia 2017 Autor Zgłoś Napisano 16 Sierpnia 2017 A pytanko odnośnie boookingu czy rezerwacji hotelu już na miejscu. Dajmy sytuację kiedy przyjeżdżam i płacę na miejscu w hotelu kartą - wtedy rozumiem że wszystkie opłaty ściągają bezpośrednio z karty ale czy doliczają jakąś kaucję? Która jest blokowana na jakiś czas? Ewentualnie co w przypadku rezerwacji on line z możliwością rezygnacji czy kasę od razu pobierają czy dopiero jak przyjeżdżam do hotelu?
m1s13ksnk Napisano 16 Sierpnia 2017 Zgłoś Napisano 16 Sierpnia 2017 Godzinę temu, macios6 napisał: A pytanko odnośnie boookingu czy rezerwacji hotelu już na miejscu. Dajmy sytuację kiedy przyjeżdżam i płacę na miejscu w hotelu kartą - wtedy rozumiem że wszystkie opłaty ściągają bezpośrednio z karty ale czy doliczają jakąś kaucję? Która jest blokowana na jakiś czas? Ewentualnie co w przypadku rezerwacji on line z możliwością rezygnacji czy kasę od razu pobierają czy dopiero jak przyjeżdżam do hotelu? Mi do tych oplat podanych na hotels.com doliczyli na miejscu 100$ na wypadek zdemolowania pokoju w SF nawet 150$ zablokowali na ten cel. Oddali zaraz po wymeldowaniu tyle ze na konto wracalo kilka dni (debit card do konta dolarowego)
macios6 Napisano 16 Sierpnia 2017 Autor Zgłoś Napisano 16 Sierpnia 2017 Mi do tych oplat podanych na hotels.com doliczyli na miejscu 100$ na wypadek zdemolowania pokoju w SF nawet 150$ zablokowali na ten cel. Oddali zaraz po wymeldowaniu tyle ze na konto wracalo kilka dni (debit card do konta dolarowego) W moim przypadku płacąc karta kredytowa również do kilku dni powinni zwrócić kaucje?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
andyopole Napisano 16 Sierpnia 2017 Zgłoś Napisano 16 Sierpnia 2017 4 godziny temu, haneczka019 napisał: Dziękuję agentka i icecream za wyjaśnienia. Właśnie dlatego tak dopytuję, żeby być świadomą tego, za co będę płacić na miejscu. Andy podejrzewam, że masz rację jeśli chodzi o LV, kicz i całą resztę. Tylko zrozum ludzi (czyli między innymi mnie ), że chcą to zobaczyć właśnie ten jeden raz w życiu na własne oczy. Ciekawy jestem Twoich wrażeń. edit: zaplac sobie online transit autobusem z lotniska do hotelu. Kilkanaście dolarów i kłopot z glowy.
kontrol Napisano 16 Sierpnia 2017 Zgłoś Napisano 16 Sierpnia 2017 56 minut temu, macios6 napisał: W moim przypadku płacąc karta kredytowa również do kilku dni powinni zwrócić kaucje? na kredytówce nie ściągają Ci pieniędzy z karty tylko blokują i po zwolnieniu blokady powinieneś od razy mieć dostęp do kasy. A pytanko odnośnie boookingu czy rezerwacji hotelu już na miejscu. Cytuj Dajmy sytuację kiedy przyjeżdżam i płacę na miejscu w hotelu kartą - wtedy rozumiem że wszystkie opłaty ściągają bezpośrednio z karty ale czy doliczają jakąś kaucję? Która jest blokowana na jakiś czas? różnie, ale pewnie większość hoteli/moteli blokuje jakąś kwotę w razie zniszczeń lub po prostu spisuje sobie dane karty kredytowej i w razie czego ściągną sobie daną kwotę. Ewentualnie co w przypadku rezerwacji on line z możliwością rezygnacji czy kasę od razu pobierają czy dopiero jak przyjeżdżam do hotelu? to jest napisane w warunkach rezerwacji. Mogą pobrać od razu, a można zapłacić w hotelu, lub robią preautoryzację na karcie np tydzień przed przyjazdem
macios6 Napisano 16 Sierpnia 2017 Autor Zgłoś Napisano 16 Sierpnia 2017 to jest napisane w warunkach rezerwacji. Mogą pobrać od razu, a można zapłacić w hotelu, lub robią preautoryzację na karcie np tydzień przed przyjazdem Czyli na drugi dzień powinny odblokować zablokowana dzień wcześniej kwotę?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.