Skocz do zawartości

Firma z Miami chce mnie u siebie!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam pewien problem i moze on nie jest az tak wielki ale nijak nie moge go ugryzc sensownie, a ze przez przypadek trafilem na to forum opisze w czym rzecz.

Jest sobie w Miami (US) firma, ktora chce mnie sciagnac do pracy. Jestem grafikiem po wyzszych studiach (Akademia Sztuk Pieknych), mam 29 lat. Mam tez zone, ktora mam zamiar ze soba zabrac.

Generalnie to chcialbym sie przeprowadzic tam juz na stale, ale wiem ze droga dluga i kreta, wiec moze ktos mi zasugeruje najodpowiedniejsza sciezke.

Na wize H1B nie mam co czekac bo z tego co zdazylem wyczytac to trwa wieki. Mamy teraz koniec sierpnia a stopa moja chcialaby siegnac Stanow na poczatku stycznia przyszlego roku.

Co mozecie mi poradzic?

Dodatkowe Info:

- kasa nie gra duzej roli (tak do 40 000 PLN moge na te przyjemnosc puscic)

- pracodawca jest gotow wypelnic wszelkie papiery

- chcialbym aby zona (24 lata) tez mogla tam pracowac, ewentualnie wysle ja do jakiejs szkoly

- nie mam dzieci i nie planuje :)

Priorytet: moja praca w Firmie, ktora mnie sciaga.

Czekam na opinie fachowcow :) Serdecznie dziekuje i pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- kasa nie gra duzej roli (tak do 40 000 PLN moge na te przyjemnosc puscic)

To pusc 20k dla mnie i Ci powiem :)

Wydaje mi sie, ze - w obliczu problemow z H1B - jedynym rozwiazaniem jest staranie sie o wize J1, poprzez program Internship (na to mozesz byc juz jednak za stary) lub Training/Professional Career Training (roznie zwa...).

Wowczas bylaby mozliwosc (choc to by zalezalo od dobrych checi fundacji amerykanskiej), azeby Twoja zona otrzymala wize J2 i towarzyszyla Ci - nie moglaby jednak pracowac na tej wizie! Ale moze i dla Niej znalazlaby sie jakas oferta Internshipu/Trainingu i wciaz moglibyscie byc razem? :roll: