Skocz do zawartości

samotny wyjazd do USA


Ghostface1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. 

Jestem 23 letnim studentem AGH w Krakowie. Planuje wyjechać w ciemno do USA za 3 miesiące. Obywatelstwo, dokumenty mam, lecz nie mam na miejscu nikogo kto mógłby mi pomóc, więc wszystko muszę robić na własną ręke. Chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób szukać sobie taniego pokoju (jak przylecę czy wcześniej?) oraz w jaki sposób najlepiej szukać sobie pracy gdyż nie chciałbym skończyć jako bezrobotny tylko od razu wziąć się za robotę. Jedyny warunek jaki mam to uniknięcie Chicago- mieszkalem tam 6 lat i wiem, że to miasto chce omijać szerokim łukiem. 

Orientuje się ktoś czy trudno jest się dostać ewentualnie na old fields w Teksasie lub Oklahomie? To tylko jeden z pomysłów pracy jaką mógłbym tam wykonywać ale dopuszczam do myśli, że prawdopodobnie skończę jako kierowca ciężarówki, pracownik na budowie albo sprzątacz- przynajmniej na początku. Pozdrawiam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duzo zalezy od twoich finansow (naprzyklad prawdopodobnie bedziesz musial kupic samochod po przyjezdzie) i znajomosci angielskiego. 

Ja bym szukala pokoju na Craigs List lub Airb&b

https://houston.craigslist.org/

https://goo.gl/eTMuEL

Co do pracy, tu mozesz sie zorientowac co jest mozliwe pracujac na oil fields w Teksasie/Oklahomie

https://www.indeed.com/q-Oil-Field-With-No-Experience-jobs.html

https://goo.gl/xJfWxC

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach