Skocz do zawartości

Wysylka uzywanego telefonu od towarysza z USA po Polski


r3v4ek

Rekomendowane odpowiedzi

Polski (Translated)

Cześć wszystkim

Jestem początkującym na tym forum, sprawdziłem kilka tematów, ale były albo nieaktualne, albo nie pasujące do mojego problemu

Mój problem związany jest z wysłaniem używanego telefonu o wartości 350 USD z USA do Polski. To jest telefon mojego przyjaciela, więc paczka nie będzie zawierała żadnych danych fakturowych \ sprzedawcy.

Pytanie brzmi: jak (przez którą firme) wysłać ten telefon do Polski, aby uniknąć opłat celnych i podatku VAT oraz innych opłat. Czy powinienem umieścić ten telefon w oryginalnym pudełku, czy szanse na wygraną są większe, jeśli nie będzie pudełka z ładowarką \ kabla?

Dziękuję wszystkim za pomoc

 

English (Original)

 

Hello everyone

I`m a newbie on this forum, checked a few topics but they were either outdated or not exactly matching my issue

My issue is related to sending a used phone worth USD 350 from USA to Poland. It`s my friend`s phone, so the package will not contain any invoices\seller`s credentials etc.

The question is: How (through which service) should I ship this phone to Poland to avoid customs duties and VAT and other fees. Should I put this phone into original box or there are more chances to win if there will be no box with charger\cable?

Thanks to everyone for your help

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj maz mi kiedyś wysłał telefon używany normalnym uspsem, zapakował mi do paczki jeszcze pare innych rzeczy i wyslal przesyłka ubezpieczona, dobrze zabezpieczył w środku telefon folia bąbelkową i wysłał całość jako gift, doszło bez problemu i bez zadnego cła. Z tego co mówi to nie pamięta czy w ogole deklarował ten telefon ale raczej nie, na pewno nie było zadnego oryginalnego pudełka a jedynie ładowarka i kabel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 hours ago, Patipitts said: