Gość Napisano 14 Kwietnia 2019 Zgłoś Napisano 14 Kwietnia 2019 Cześć! Rodzice kolegi w tym roku wracają do Polski, mieszkają aktualnie w Sacramento. Chciałbym z kolegą do nich polecieć, dokładnie gdzieś w okolicach lipca/sierpnia na tydzień-dwa tygodnie. Problem z tym, że już dwa razy starałem się o wizę, niestety odmowa. Pierwszy raz za czasów szkoły (2017), drugi raz w wrześniu poprzedniego roku - nie miałem wtedy szkoły, pracy ani nic podobnego, więc w pewnym sensie rozumiem decyzję konsula. Aktualnie pracuję jako kierowca po kraju, mieszkam z rodzicami więc trochę gotówki odłożyłem, umowę mam do końca czerwca, a od października rozpoczynam studia. Rodziny aktualnie legalnie ani nielegalnie w USA nie mam, w przeszłości ciocia mieszkała w USA niestety nielegalnie, wróciła 9 lat temu. Bardzo chciałbym teraz tam wyjechać, tym bardziej, że Kalifornia od dziecka mi się marzyła i mam okazję spełnić to akurat teraz. Wiem, że szanse mam "jak każdy, 50/50" i tak dalej, ale na moim miejscu - próbowalibyście gdzieś w maju/czerwcu zdobyć wizę, czy odpuścić? Utratę $160 przeżyję, ale z stresem i ewentualnym rozczarowaniem będzie gorzej. Dodatkowo nie wiem, czy każda kolejna odmowa na koncie nie pogarsza sytuacji. Dzięki, pozdrawiam!