Skocz do zawartości

Wyjazd do UsA-od początku:)


maikelo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam 21 lat i jestem bardzo zainteresowany wyjazdem do UsA:) jednak jestem kompletnie zielony w temacie i niezabardzo wiem jakie procedury mnie czekają.Zaczne od tego że nie podeimuje żadnei nauki narazie i nie jestem studentem wieć...Jak mam sie starać o wize? i o jaka mam sie starać wize? mam rodzine w Alabamie wiem że musze ich poprosic o ,,zaproszenie,, czy ktoś tak bez stresu mógłby mi wytłumaczyć jakie mam szanse i co musze zrobic jako zwykły człowiek żeby znaleść sie na terytorium Stanów w celach zarobkowych:) z góry wielkie dzięki :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

www.usinfo.pl

O zaproszenie nie musisz prosic , mozesz ale nie musisz. Zaproszenie moze pomoc choc nie koniecznie ( zaszkodzic nie powinno).

Szanse na wize masz nikle. Co nie znaczy ze nie mozesz jej otrzymac.

Aby zanlesc sie na terytorium usa w celach zarobkowych trzeba albo otrzymac wize imigracyjna albo wize uprwniajaca do podjecia pracy np j-1 ktorac z H.

Choc w praktyce wystarczy sie tam dostac na wizie turystycznej lub przez pustynna granice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za odpowiedź ale wiesz nie zabardzo mi odpowiada nielegalnie przekraczać granice przez pustynie;)hehehe myślałem jescze o tei włąsnie wizie turystycznei to by była opcja tylko że już niemoge wrócić z tamtąd jeżeli przekrocze czas wizy bo puźniej będe miał bana na ameryke na ładnych pare lat...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjazd do USA na wizie turystycznej w celach zarobkowych jest lamaniem prawa. Wiem, ze sie powtarzam, ale mam wrazenie, ze nie wszyscy o tym wiedza, badz nie do wszystkich to dociera.

będe miał bana na ameryke na ładnych pare lat...

10, w szczegolnosci... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak w ogole to mam takie pytania:):

1. Jak sie starać i czy łatwo dostać wize turystyczną na pół roku?