Skocz do zawartości

Studia


Noisy

Rekomendowane odpowiedzi

hey. Chciałabym wyjechac do USA na studia i po ich zakończeniu starać sie o GC. Czy w ogóle by to przeszło?? Podkreślam że jestem całkiem zielona w tych sprawach  :oops: z góry dzięki za szybka odpowiedź :*

Twoje pytanie "Czy to by w ogole przeszlo" jest conajmniej... zbyt ogolne. O jakiej szkole myslisz, jak zamierzasz sie do niej dostac (wiza), czy wiesz ile to kosztuje. Moze najpierw poszukaj informacji uzywajac do tego celu wyszukiwarki forum (wiele kwestii zwiazanych ze studiowaniem w USA zostalo juz tam omowione - po przeczytaniu nie powinnas juz byc zielona), a potem zadaj konkretne pytania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hey. Chciałabym wyjechac do USA na studia i po ich zakończeniu starać sie o GC. Czy w ogóle by to przeszło?? Podkreślam że jestem całkiem zielona w tych sprawach  :oops: z góry dzięki za szybka odpowiedź :*

Twoje pytanie "Czy to by w ogole przeszlo" jest conajmniej... zbyt ogolne. O jakiej szkole myslisz, jak zamierzasz sie do niej dostac (wiza), czy wiesz ile to kosztuje. Moze najpierw poszukaj informacji uzywajac do tego celu wyszukiwarki forum (wiele kwestii zwiazanych ze studiowaniem w USA zostalo juz tam omowione - po przeczytaniu nie powinnas juz byc zielona), a potem zadaj konkretne pytania.

OK. Zrobie jak proponujesz :( thx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jeżeli dobrze rozumiem to wiza F-1 była by ok. Potem po skończeniu studiów, mogłabym szukać pracodawcy który by mnie sponsorował na GC? W jakim stanie najlepiej studiować? Bo ja sie zastanawiałam nad CA :( z góry dzięki za szybką odpowiedź. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"W jakim stanie najlepiej studiować" -- to tak jak bys pytala "w jakim kraju najlepiej mieszkac" -- absurd. W rachube wchodza koszty uczelni, koszty zycia, potrzeby samochodu, pogoda, charakter ludzi na miejscu -- nie mozliwe odpowiedziec na takie pytanie.