Krzysztof8VD Napisano 11 Stycznia 2021 Zgłoś Napisano 11 Stycznia 2021 Witam, Posiadam obywatelstwo USA, natomiast żyję i pracuję od 15 lat w Polsce. Od kilku lat z tego też powodu rozliczam się tylko w Polsce. Chciałem zapytać o kilka rzeczy z tym związanych: 1. Czy są jakieś konsekwencje nie rozliczania się w Stanach? 2. Czy mogę bezproblemowo odnowić paszport ? 3. Czy w moim przypadku powinienem po prostu zacząc się ponownie rozliczać od 2020 (i zostawić tą lukę kilkuletnia), oraz jak się rozliczać (czy są jakieś wskazówki dla osób pracujących i mieszkających na stałe poza granicami USA) 4. Czy w przypadku gdy rozliczę się za 2020 rok, mogę ubiegać się o pakiet stymulacyjny? Pzdr Krzysztof