Jump to content

Przeprowadzka do USA z psem


Recommended Posts

Witam,

Czy ma ktos moze doswiadczenie jak wyglada lot z psem? Planujemy przeprowadzke do US z naszym spanielem, ma ok 16kg wiec tylko lot w klatce wchodzi w gre.

Wiem juz, ze paszport, chip, klatka, ale czy obowiazuje cos takiego jak kwarantanna, albo moze trzeba miec jakies dodatkowe zaswiadczenia, albo szczepienia? 

Czytalam ze kiedys byla opcja zeby wziasc psiaka do kabiny jezeli mial tzw ESA cert, ale to juz chyba przeszlosc?

 

 

Link to comment
Share on other sites

15 minut temu, ilon napisał:

ESA w samolotach juz niestety nie obowiazuje w wiekszosci lin. Na poklad mozesz tylko wziac service dog. 

Poczytaj na tej stronie. Chyba wszystkie info znajdziesz tutaj:

https://www.cdc.gov/importation/bringing-an-animal-into-the-united-states/dogs.html

Dziekuje, 

Widzialam to juz wczesniej i martwi mnie troche punkt 6

adequate rabies serology titer result from an approved laboratory, drawn at least 45 days and no more than 1 year before arrival?

Czy to jest konieczne? Nasz certyfikat nie jest US issued, wiec wyglada na to ze jakby nas to obowiazuje...

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...