Skocz do zawartości

Wiza EB3, a obsługa klienta?


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim,

Bardzo się cieszę, że znalazłem to forum i na wstępie miło mi Was wszystkich poznać! :)

Jestem na bardzo wczesnym etapie wyjazdu wraz z małżonką do Stanów. Niestety jako stosunkowo młodzi ludzie, nie najlepiej pokierowani przez naszych rodziców, mamy dość słabe doświadczenie zawodowe. Czytałem, że aby uzyskać wizę EB3 warto mieć 2 letnie doświadczenie w danym zawodzie. Na szczęście oboje takie posiadamy, lecz nie jest to zbyt skomplikowany zawód. Mianowicie chodzi o handel/obsługę klienta. Pracowałem 3 lata w galerii handlowej, aktualnie pracuję od kilku miesięcy w korpo w dziale obsługi klienta, żona również posiada ok. 2 letniego doświadczenia w obsłudze klienta, jednak typowo w handlu. Czy z takimi papierami jest szansa by w ogóle na coś liczyć? Bardzo zależy nam na wyjeździe, o Stanach marzymy jeszcze od wieku szkolnego, a w tym roku wszystko nam się posypało i nie jesteśmy w stanie ciągnąć kolejne X lat życia w Polsce, tak się po prostu nie da. Dodatkowo próbowaliśmy prowadzić własny biznes w branży e-commerce, która również ma bezpośrednią styczność w obsłudze klienta, niestety po pewnym czasie byliśmy zmuszeni odpuścić ten projekt. 

Tak więc moje pytanie brzmi, czy będąc młodymi ludźmi (24-25 lat) i mając już jakieś doświadczenie w tej branży, mamy jakiekolwiek szanse na wizę EB3? Branża ta jednak nie jest szczególnie skomplikowana i pracować w niej może każdy, dlatego zastanawia mnie czy jest szansa, że pracodawcy szukają obcokrajowców nawet w tak mało wymagającym, lecz obszernie rozbudowanym zawodzie? (jednak obsługę klienta można dzielić na wiele zawodów)

Za wszystkie odpowiedzi bardzo dziękuję, za hejt również, bo prawdopodobnie się on pojawi. Będę się starał na bieżąco odpowiadać na pytania w moją stronę, tak, aby uzyskać jak najlepszej jakości odpowiedzi i móc uzyskać wiedzę jak dalej ukierunkować swój cel i marzenie odnośnie wyjazdu do Stanów. :)