bolo Napisano 27 Grudnia 2005 Zgłoś Napisano 27 Grudnia 2005 czy jest możliwość aby przyjeżdzając do stanów na wizę turystyczną złozyć podanie o otrzymanie obywatelstwa, nawet nie chodzi o to czy są szanse go otrzymanie, ale o samo złożenie podania o obywatelstwo
kubakj Napisano 27 Grudnia 2005 Zgłoś Napisano 27 Grudnia 2005 czy jest możliwość aby przyjeżdzając do stanów na wizę turystyczną złozyć podanie o otrzymanie obywatelstwa, nawet nie chodzi o to czy są szanse go otrzymanie, ale o samo złożenie podania o obywatelstwo Zlozyc podanie mozesz, ale one bedzie niepelne, bo nie masz zielonej karty, stracisz oplate za wniosek, a odpisza ci ze nie kwalifikujesz sie i zabiora ci turystyczna, za takie przekrety.
bolo Napisano 29 Grudnia 2005 Autor Zgłoś Napisano 29 Grudnia 2005 no dobra to ja mam jeszcze troche pytań, które może sie wydadza głupie(jestem kompletnie zielony): 1.to w takim razie czy przyjezdzajac do stanow na turystyczna moge zlozyc wniosek o zielona karte? czy zielona karta rowna sie legal resident? jakie musze formalnosci zrobic??powiem odrazu ze nie interesuje mnie czy zostanie to rozpatrzone pozytywnie, tylko czy dostanie potwierdzenia zlozenia takiego podania 2. czy zna ktos jakiegos Polaka lub osobę polskiego pochodzenia która służy w marines?? proszę o wyrozumiałość i liczę na odpowiedzi, pozdrawiam
Jackie Napisano 29 Grudnia 2005 Zgłoś Napisano 29 Grudnia 2005 czy przyjezdzajac do stanow na turystyczna moge zlozyc wniosek o zielona karte? czy zielona karta rowna sie legal resident? jakie musze formalnosci zrobic??powiem odrazu ze nie interesuje mnie czy zostanie to rozpatrzone pozytywnie, tylko czy dostanie potwierdzenia zlozenia takiego podania Przez takich jak co myślą i robią jak Ty, ludzie uprawnieni do otrzymania Zielonej Karty czekają dłużej na załatwienie formalności