Skocz do zawartości

turystyczna a obywatelstwo


bolo

Rekomendowane odpowiedzi

czy jest możliwość aby przyjeżdzając do stanów na wizę turystyczną złozyć podanie o otrzymanie obywatelstwa, nawet nie chodzi o to czy są szanse go otrzymanie, ale o samo złożenie podania o obywatelstwo

Zlozyc podanie mozesz, ale one bedzie niepelne, bo nie masz zielonej karty, stracisz oplate za wniosek, a odpisza ci ze nie kwalifikujesz sie i zabiora ci turystyczna, za takie przekrety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra to ja mam jeszcze troche pytań, które może sie wydadza głupie(jestem kompletnie zielony):

1.to w takim razie czy przyjezdzajac do stanow na turystyczna moge zlozyc wniosek o zielona karte? czy zielona karta rowna sie legal resident? jakie musze formalnosci zrobic??powiem odrazu ze nie interesuje mnie czy zostanie to rozpatrzone pozytywnie, tylko czy dostanie potwierdzenia zlozenia takiego podania

2. czy zna ktos jakiegos Polaka lub osobę polskiego pochodzenia która służy w marines??

proszę o wyrozumiałość i liczę na odpowiedzi, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy przyjezdzajac do stanow na turystyczna moge zlozyc wniosek o zielona karte? czy zielona karta rowna sie legal resident? jakie musze formalnosci zrobic??powiem odrazu ze nie interesuje mnie czy zostanie to rozpatrzone pozytywnie, tylko czy dostanie potwierdzenia zlozenia takiego podania

Przez takich jak co myślą i robią jak Ty, ludzie uprawnieni do otrzymania Zielonej Karty czekają dłużej na załatwienie formalności :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra to ja mam jeszcze troche pytań, które może sie wydadza głupie(jestem kompletnie zielony):