Jump to content

przesiadka w USA


Recommended Posts

Witam

Lece do stanow(denver) i w waszynftonie mam przesiadke.

Rozumiem ze kontrole imigracyjna przechodze w Waszyngtonie a co z bagazem?

Odbieram go dopiero w Denver? Przynajmniej mam taka nadzieje.

Jeszcze jedno pytanko czy ktos zna lotnisko w Waszyngtonie i wie czy 1,5h wystarczy do zmiany terminalu z miedzynarodowego na wewnetrzny do stanow?

ricon

Link to comment
Share on other sites

kontrole przechodzisz w Waszyngtonie, bagaz odbierasz w porcie docelowym czyli w Denver :D

Lotnisko Dulles w Waszyngtonie jest dośc...długie(jest jeden główny budynek, z którego są wyjścia do gate'ów) 1,5 godziny jak najbardziej wystarczy:) mi musiało starczyć 15 minut;)

pzdr

Link to comment
Share on other sites

kontrole przechodzisz w Waszyngtonie, bagaz odbierasz w porcie docelowym czyli w Denver :D

Lotnisko Dulles w Waszyngtonie jest dośc...długie(jest jeden główny budynek, z którego są wyjścia do gate'ów) 1,5 godziny jak najbardziej wystarczy:) mi musiało starczyć 15 minut;)

pzdr

jasne ze bagaz odbiera sie w Denver - ale po uprzednim ponownym nadaniu go w Waszyngtonie. Przeciez kontrola celna jest razem z paszportowa - zatem w port of entry - a przeciez urzedasy nie beda same sobie wyszukiwac, sprawdzac i ponownie nadawac czyjegos bagazu.

nara, heh

Link to comment
Share on other sites

Nie wprowadzajcie w blad.

to po co się pytałeś???? to raz, a dwa to co napisal heh

jasne ze bagaz odbiera sie w Denver - ale po uprzednim ponownym nadaniu go w Waszyngtonie. Przeciez kontrola celna jest razem z paszportowa - zatem w port of entry - a przeciez urzedasy nie beda same sobie wyszukiwac, sprawdzac i ponownie nadawac czyjegos bagazu.

jest prawdą. obywając kontrolę imigracyjną masz styczność ze swoim bagażem- "odbierasz" go i od razu "nadajesz". (nie jest to jednak związane z jakimkolwiek odbiorem bagazu- taka jest procedura kontrolna).

to ze jakas dzieczyna dzwonila do linii lotniczych nie znaczy,ze twoj bagaz nie przechodzi odprawy i kontroli w Waszyngtonie!!!!!!!!!! bo fakt jest faktem ze bagaz odbierasz w Denver- w porcie docelowym.

zreszta- sam sie połapiesz co i jak.

pzdr

Link to comment
Share on other sites

Nie jakas dziewczyna tylko moja dziewczyna, pytalem sie dlatego ze wczesniej nie wiedzilaem. I teraz wiem na 100% ze bagazu nie bede odbieral ani nadawal wiec tissaya jak nie wiesz to po co sie odzywasz?

Kurcze a bylo takie fajne forum a teraz tylko kazdy sie wymadza i nic nie wnosi do tematu.

ricon

Link to comment
Share on other sites

Niekoniecznie wymądrzanie, bo nie zawsze jest tak że odbierasz bagaże w porcie docelowym. Parę lat temu miałam lecieć do Chicago z przesiadką w Waszyngtonie i bagaże musiałabym odebrać w Waszyngtonie. Dodatkowo kwitnąc w stolicy 4 godziny :D więc zrezygnowałam z tej opcji i poleciałam bezpośrednio.

Link to comment
Share on other sites

Nie jakas dziewczyna tylko moja dziewczyna, pytalem sie dlatego ze wczesniej nie wiedzilaem. I teraz wiem na 100% ze bagazu nie bede odbieral ani nadawal wiec tissaya jak nie wiesz to po co sie odzywasz?

Kurcze a bylo takie fajne forum a teraz tylko kazdy sie wymadza i nic nie wnosi do tematu.

ricon

nie, wcale sama nie przechodzilam odprawy w Waszyngtonie i wcale nie wiem jak to wyglada- w ogole. zero mam pojecia a wypowiadam sie na ten temat bo akurat nic o nim nie wiem.

ale..co tam-ja sie wymadrzam a Ty wiesz lepiej. niech Ci bedzie,ale wiecej na Twoje posty odpowiadac nie bede. I tobie radzilabym sie nie pytac skoro uwazasz ze Twoja dziewczyna wie lepiej.

pytaj jej a nie na forum.

Link to comment
Share on other sites

Moja dziewczyna wie lepiej bo pytala w Ua.

Nie odpowiadaj na moje posty bardzo sie ciesze z tego faktu bo nic nie wnosisz ciekawego. Forum jest publiczne a nie twoje prywatne wiec nie bedziesz mi mowic co moge a co nie.

Pani wszystkowiedzaca sie znalazla.

hej! czilalt!

w UA rozne rzeczy mowia - ostatnio jeden gosc powiedzial mi ze bilet kupilem w takiej promocji, ze o zadnej zmianie nie moze byc mowy, a po drugim telefonie (druga osoba z infolinii) wyszlo na to ze oczywiscie bilet moge przebukowac... wiec...

pewnie UA powiedzialo Twojej dziewczynie, ze nie jest wymagany ponowny 'check-in'. i to sie zgadza - bo 'przepakowanie' bagazu po kontroli celnej nie jest 'check-inem', tylko 'przepakowaniem' (nie waza ponownie bagazu, zwykle go nie metkuja, nie przeswietlaja - no, chyba ze 'na miasto' wychodzisz zeby terminal zmienic; jak na JFK).

obioru bagazu w waszyngtonie (po kontroli paszportowej, a przed kontrola celna) nie unikniesz obojetnie co UA, czy inna linia mowi - bo to nie linie lotnicze ustalaja zasady wjazdu do USA.

narka, heh

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...