ketrab Napisano 6 Czerwca 2006 Zgłoś Napisano 6 Czerwca 2006 4200 do Chicago??? Chyba klasa biznes ! Ode mnie wzieli za taki lot troche ponad 3100. Powiedzcie mi - drogo to jest? Na Air France widzialem taki za mniej niz 2700, na KLM, ktorymi lece, jakos 2900...
rydzo Napisano 6 Czerwca 2006 Zgłoś Napisano 6 Czerwca 2006 Moj kolega teraz szukal biletu do Chicago na 1. lipca. I znalazl za ok 2100zl. A nie kupil bo czekal na wize....
ketrab Napisano 6 Czerwca 2006 Zgłoś Napisano 6 Czerwca 2006 Jestem ciekawy ile naprawde kosztowal moj bilet, Na bilecie elektronicznym, jaki dostalem od YTP, jest napisana tylko kwota podatku. Pozostale kwoty sa wykasowane, albo w ogole nie zamieszczone. Ciekawe, czy to YTP wykasowalo, aby im burzy nie robic wczesniej...
kermitt Napisano 6 Czerwca 2006 Zgłoś Napisano 6 Czerwca 2006 spokojnie, poinformuje odnośnie kwotek bo przewoznik wystawil mi fakture i ma przesłać, więc zobaczymy...
Karpik Napisano 7 Czerwca 2006 Zgłoś Napisano 7 Czerwca 2006 jako dobra rada:http://www.ang.pl/YTP_to_(...)_i_naciagacze_31076.html bubblebobble@op.pl (gość) 23 Maj 2006, 11:34 odpowiedz wysłano z: *.liwe.ee.pw.edu.pl w umowie jest napisane: 6. uczestnik zobowiazuje sie do zakupu Biletu Lotniczego w cenie i na zasadach okreslonych przez agenta. gdzie zostaly te zasady okreslone? mi agentka agnieszka markowska wciskala kit ze bilet bedzie kosztowal 2400 (max 2600). podobno zostaly one tak przeszkolone. bylem dzis u "Rzecznika Praw Konsumenta" na górskiego 7 (warszawa). jestem 4. osoba ktora sie skarzy na YTP. co nalezy zrobic: 0. odwiedzic strone http://www.infoobywatel.gov.pl/so/1_5/1_5_...1_1/Glowna.html i sprawdzic gdzie jest najblizszy rzecznik. 1. uzyskac z ytp fakture wraz ze specyfikacja (czyli wyszczegolnione musza byc czesci umowy, takie jak: program, sevis i oczywiscie najwazniejsze BILET). fakture jako sp. z o.o. MUSZA wydac (takie prawo) 2. podczas wplacania michasiowi drugiej czesci kwoty za bilet piszemy w tytule: "Imie Nazwisko za bilet lotniczy z zastrzezeniem zwrotu" 3. idziemy do przewoznika i uzyskujemy dowod ze bilet jest tanszy (co ponoc nie jest takie proste) 4. wypelniamy wniosek pobrany od "Rzecznika praw konsumeta" i dostarczamy go wraz z faktura i tansza oferta biletu. wlasnie dzownilem do www.aero.pl w razie czego rezerwujemy bilet, oni wysylaja potwierdzenie faksem(z pieczatka itp) gdzie jest rowniez cena biletu ja chyba tak zrobie a w piatek do rzecznika praw konsumenta (wylatuje za 18 dni i ciagle nie mam biletu...)
Bartek996 Napisano 7 Czerwca 2006 Zgłoś Napisano 7 Czerwca 2006 Nie przejmujcie się ja wylatuje 12 Czerwca i też nie mam biletu I nawet nie wiem o której godzinie mam lecieć Wiec głowa do góry... JA sie nie stresuje
kermitt Napisano 7 Czerwca 2006 Zgłoś Napisano 7 Czerwca 2006 Nie przejmujcie się ja wylatuje 12 Czerwca i też nie mam biletu I nawet nie wiem o której godzinie mam lecieć Wiec głowa do góry... JA sie nie stresuje i co Wam mówią, dlaczego nie dostajecie biletów?
ermo Napisano 7 Czerwca 2006 Zgłoś Napisano 7 Czerwca 2006 A ja zerwałem umowe za 700 zł. Dzięki temu udało mi się zaoszczędzić czas, pieniądze i przede wszystkim nerwy. Dziś dostałem zwrot pieniędzy i jestem już wolny Wiem jedno - NIGDY WIĘCEJ YTP :!: :!: Wam też radze zróbcie tak. Niestety 400 zł przepadło, ale przynajmniej kupiłem bilet za 2000 zł a nie za 3330 (za tyle Michałek znalazł mi najtańsze połączenie do USA :evil: ).
Flame of Udun Napisano 7 Czerwca 2006 Zgłoś Napisano 7 Czerwca 2006 niezle: :roll: lamineka@interia.pl (gość) 6 Cze 2006, 23:33 odpowiedz wysłano z: *.internetdsl.tpnet.pl witam, czytam te Wasze wszystkie komentarze i wiem co musicie czuc. Zajmijcie sie ta sprawa, bo oni spia juz od dawna na pieniadzach - tak na zlotowkach studentow jak i na dolcach amerykanskich "zaprzyjaznionych" fundacji. Jestem bylym pracownikiem ytp i niestety musze stwierdzic, ze strasznie Was wszystkich nabijalismy w butelke. Z taka roznica, ze te dziewczyny w biurach faktycznie nic nie moga. Zarzad szkoli i klamie na tych szkoleniach, ze np. bilety sa najtansze i to mielismy mowic klientom. Pozniej okazuje sie, ze bilety osiagaja kosmiczna cene i jest zupelnie inaczej niz nam mowiono! To jest tragedia, zajmijcie sie tym, trzeba ich zmiesc z tego rynku. Dostepne sa rozne chwyty marketingowe, zeby pozyskac klientow, ale oszustwa na taka skale musza zostac uciete, a winowajca zlapany! lamineka@interia.pl
caramia Napisano 7 Czerwca 2006 Zgłoś Napisano 7 Czerwca 2006 nie chce mi sie teraz jeszcze raz tego kopiowac wklejac itp dlatego jesli chcecie poznac lepiej naszego ulubionego miachasie mozecie sobie poczytac jak ciekawie przebiegala korespondencja miedzy mna a nim... wszystkie nasze maial sa na stronce: http://forum.2p.pl/read.php?f=53&i=1528&t=1528 oczywiscie szukajcie pod nickiem caramia pozdrawiam i zaczecam do ciekawej lektury....
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.