Skocz do zawartości

Wyjazd do USA


Loco

Rekomendowane odpowiedzi

Witaski

Chciałbym wyjechać do USA, ale nie bardzo wiem jak się za to zabrać. Nie mam zielonej karty, nie jestem już studentem, abym mógł skorzystać z programu Work&Travel, nie mam jakichś zaufanych znajomych w USA, którzy by mi pomogli ... mam jedynie dobre chęci na wyjazd. Jakie są jeszcze inne sposoby na wyjazd do Stanów? Co byście poradzili. Od czego zacząć?

P.S. Polska nie może brać udziału w losowaniu zielonych kart do USA. Jakie jest prawdopodobieństwo, że w przyszłym roku rządu USA znowu dopuści Polske do udziału w loterii?

Dziękuje i pozdrawiam

Loco

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 24
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Ok. Do Stanów faktycznie ciężko się dostać :< Rząd amerykański walczy z emigrantami jak może i chyba im się to udaje, a przynajmnie robi na tyle duże problemy wizowe, że nie jednemu się odechciewa wyjazdu ...

Co zatem powiecie na temat Kanady lub Australii? Gdzie łatwiej wyjechać i jak to zrobić? Czy obywatele UK również muszą mieć wizy by lecieć do USA? Co z loterią na 2007? Pozdrawiam gorąco :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Loco loteria wizowa juz byla tzn ta 2007 ..co do wizy do Kanady to jesli nic Cie nie trzyma w Polsce to nici z wizy ale mozesz wyjechac na staly pobyt ,zachecam do odwiedzenia tej strony:

http://www.cic.gc.ca/english/index.html

obywatele z UK nie musza miec wiz do USA ale moga tam byc max 90 dni .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy obywatele UK również muszą mieć wizy by lecieć do USA?

Nie, nie muszą mieć, jeśli lecą do USA w celach turystycznych na okres do 90 dni (podlegają tak jak prawie wszystkie kraje starej UE - oprócz Grecji - pod Visa Waiver Program).