Skocz do zawartości

poród w usa


dariusz

Rekomendowane odpowiedzi

cześć

Chciałąbym prosić o poradę i wskazówki. Jesteśmy w stanach od kilku miesięcy czyli ja mój mąż i syn, posiadamy zieloną kartę. Jestem teraz z dugim dzieckiem w ciązy i chce urodzić w stanach . Nie mam zielonego pojęcia jak tutaj jest z opieką medyczną kobiet podczas, w trakcie i po porodzie, najbardziej interesuje mnie jakies ubezpieczenie, jak jest tutaj z badaniami ogolnymi gdzie najlepiej rodzic aby wszystko bylo ok i bez dodatkowych kosztow i jak jest w samym szpitalu i później . Mamą zostanę dopiero za 8 miesiecy więc piszcie każda wiadomość bedzie cenna dla mnie DZIEKUJĘ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jestem studentka IV roku i dwa lata temu po raz pierwszy pojechalam do USA na program Work and Travel i wtedy poznalam mojego obecnego chłopaka. Bardzo sie kochamy. On nie urodzil sie w Stanach, ale mieszka tam od 2 roku zycia. Niestety jego mama zaniedbala sprawy jego zielonej karty i posiada on ja zaledwie od trzech lat. Niedawno bylam w USA na wizie turystycznej na miesiac w odwiedzinach. Po powrocie do Polski okazalo sie,ze jestem w ciazy. Nie wiem co teraz zrobic. Nie moge teraz jechac znowu na Work and Travel jak zamierzalam, bo bedzie juz widac brzuch w wakacje. Czy ktos wie czy lepiej bedzie jak wezmiemy slub w Polsce zanim on otrzyma obywatelstwo za jakies 2-3 lata czy lepiej poczekac te kilka lat i skladac podanie o wize narzeczenska dla mnie i dla dziecka? Bede bardzo wdzieczna za jakiekolwiek rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach