Dynamo Napisano 12 Maja 2007 Zgłoś Napisano 12 Maja 2007 W tym tygodniu dokonałem zakupu biletu elektronicznego i nie wiem, czy to co dostałem potem na meila to jest ten bilet. Jak płynąłem promem ze Stena Line, to dostałem normalne potwierdzenie zakupu w załączniku w Wordzie i z kodem kreskowym, a tutaj to po prostu taki tekst w e-mailu w tymi wszystkimi danymi lotu. Czy to już jest potwierdzenie zakupu i bilet elektroniczny? Jak wydrukować potwierdzenie tego? Przecież takie coś to można sobie po prostu napisać i tyle. W stena Line to był normalny kod kreskowy i wszystko, a tutaj zwykły tekst.
sly6 Napisano 12 Maja 2007 Zgłoś Napisano 12 Maja 2007 Dynamo i tak ma byc,maja Twoje dane w systemie i nikt inny za Ciebie nie wsiadzie do samolotu :wink: jak chcesz to wydrukuj sobie to
t0d Napisano 13 Maja 2007 Zgłoś Napisano 13 Maja 2007 powinien raczej byc tez podany symbol rezerwacji : najczęściej 6 znakowy (ja np mialem 242p3a) - to jest w zasadzie najważniejsze (czyli, wystarczy że znasz ten numer, to nawet go możesz sobie na serwetce napisać a i tak będzie dobry)
izabela-karabela Napisano 16 Maja 2007 Zgłoś Napisano 16 Maja 2007 hej nie musisz sie martwic niczym, oni maja wszystko w systemie i przy odprawie dajesz tylko paszport, oni sprawdzaja po nazwisku. nawet nie musisz podawac symbolu rezerwacji. ale abys czul sie pewniej mozesz oczywiscie sobie to wydrukowac i trzymac przy sobie w razie czego milego lotu zycze pozdrawiam:)
MagdaM Napisano 16 Maja 2007 Zgłoś Napisano 16 Maja 2007 Ja też mam elektroniczną wersję biletu i kazali mi go tylko wydrukować, choć generalnie oni mają wszystko juz w komputerze.Także spokojnie nie mamy się czego obawiać
jok Napisano 19 Maja 2007 Zgłoś Napisano 19 Maja 2007 biletem jest numer rezerwacji, a nie papierek z kodem kreskowym. Także teoretycznie nie musisz nawet drukować, a jedynie zapisać sobie nr rezerwacji, chociaż tego nie polecam
Rademedes Napisano 19 Maja 2007 Zgłoś Napisano 19 Maja 2007 dawniej tez mieli wszystko w komputerze, a wiadomo bylo ze jak sie bilet zgubi to sie nie poleci :-) teraz juz raczej problem zgubienia nie istnieje
kubakj Napisano 20 Maja 2007 Zgłoś Napisano 20 Maja 2007 Jakis czas temu to jeszcze chcieli zobaczyc karte kredytowa przy pomocy ktorej kupowalo sie bilety. Raz kupilem przy pomocy generatora jednorazowych nr kart do mojej karty kredytowej i potem byl zonk. Naszczescie odczepili sie.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.