Skocz do zawartości

Bilet elektroniczny


Rekomendowane odpowiedzi

W tym tygodniu dokonałem zakupu biletu elektronicznego i nie wiem, czy to co dostałem potem na meila to jest ten bilet. Jak płynąłem promem ze Stena Line, to dostałem normalne potwierdzenie zakupu w załączniku w Wordzie i z kodem kreskowym, a tutaj to po prostu taki tekst w e-mailu w tymi wszystkimi danymi lotu. Czy to już jest potwierdzenie zakupu i bilet elektroniczny? Jak wydrukować potwierdzenie tego? Przecież takie coś to można sobie po prostu napisać i tyle. W stena Line to był normalny kod kreskowy i wszystko, a tutaj zwykły tekst.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powinien raczej byc tez podany symbol rezerwacji : najczęściej 6 znakowy (ja np mialem 242p3a) - to jest w zasadzie najważniejsze (czyli, wystarczy że znasz ten numer, to nawet go możesz sobie na serwetce napisać a i tak będzie dobry)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej :)

nie musisz sie martwic niczym, oni maja wszystko w systemie i przy odprawie dajesz tylko paszport, oni sprawdzaja po nazwisku. nawet nie musisz podawac symbolu rezerwacji. ale abys czul sie pewniej mozesz oczywiscie sobie to wydrukowac i trzymac przy sobie w razie czego :)

milego lotu zycze pozdrawiam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...