Skocz do zawartości

Wyjazd do NYC w lutym


greatboy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Otóż jakiś czas temu postanowiłem, że muszę w końcu zaliczyć to słynne NYC, o którym tak wiele się słyszy i które zawsze chciałem zobaczyć i zwiedzić ;-) Mam w związku z tym kilka pytań do Was, szanowni użytkownicy tego forum, a zarazem znawcy tematu :( Sprawa wygląda tak. Mam teraz 17 lat i chodzę do 2 klasy LO. Wyjazd ten chciałbym odbyć w lutym, w czasie ferii zimowych. Będzie to tuż po mojej 18stce. Dlatego też liczę wtedy na przypływ gotówki, który umożliwi mi realizację tej wycieczki :) Chciałbym popytać o takie podstawowe sprawy, które powinienem wiedzieć. Czy myślicie, że będę miał jakieś problemy z otrzymaniem wizy ? W końcu jestem uczniem i wiadomo, że będę musiał wrócić na drugi semestr w szkole :rolleyes: Z tego co sprawdzałem, bilety w tym okresie nie są bardzo drogie, na tą chwilę znalazłem za ok 1400zł. Powiedzcie też, gdzie Waszym zdaniem najlepiej się zakwaterować. Wiadomo, że chodzi mi o to, by było jak najtaniej. Właściwie to jedyne czego mi potrzeba to łóżko do spania no i najlepiej, by nie były to jakieś peryferia ;) Kwestia przemieszczania się po NY. Z tego co wiem, to najlepszym rozwiązaniem jest metro, którym można zjeździć całe miasto. Czy ktoś orientuje się jakie są jego koszty ? Czy w wypadku 2 tygodniowego pobytu bardziej opłacalnym wyjściem jest zakup jakiegoś karnetu ? I ile takie coś kosztuje ;) Ogólnie jak sądzicie, ile kasy potrzeba na taki wyjazd? Bilet + wiza + mieszkanie + przemieszczanie sie + jedzenie + zwiedzanie ? Jeszcze co do zakwaterowania. Słyszałem o stronie, na której można znaleźć ludzi, którzy chętnie przyjmą pod swój dach turystów i ogłaszają się tam ludzie z całego świata. Czy ktoś mógłby podać mi adres tej strony ? I co myślicie o takim rozwiązaniu ? Właściwie to chętnie wysłucham wszystkich Waszych porad, również odnośnie zwiedzania. Wiadomo, że 2 tygodnie to mało czasu, więc jeśli jest coś co trzeba KONIECZNIE zobaczyć to dajc