Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.Mam pytanie odnośnie przyznawania wizy H1B.Otóz jestem po studiach wyższych (magisterskich)z zakresu organizacji i produkcji filmowej i telewizyjnej.Konkretniej mówiąc jest to praca w charakterze producenta lub kierownika produkcji we wszelkiego rodzaju mediach.Czy ten zawód z tzw specjalnej listy uprawniałby mnie do ubiegania sie o taką wizę?Dziekuję z góry za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok.Skoro nikt nie zna odpowiedzi na mój problem to mam jeszcze parę innych pytań.

1. Zauważyłem,ze istnieje również taki rodzaj wizy jak I Visa dla przedstawicieli mediów i dla filmowców.Jakie są warunki otrzymania takiej wizy,tzn. czy jest ona tylko dla osób,które jadą do USA w konkretnym celu (zrealizowac jakiś projekt)czy też może ubiegać się o taką wizę osoba,która poszukuje pracy w tym zawodzie?

2.Drugie moje pytanie dotyczy PROFESSIONAL CAREER TRAINING USA który mnie zainteresował.Czy w przypadku tego programu również istnieje groźba otrzymania Sekcji 212(e) czy jest ona tylko wbijana w przypadku Intershipa?

3.Jeżeli otrzyma sie tą Sekcję 212(e) to wtedy można starać się o waivera tylko z tego co przeczytałem na stronie internetowej Prawo Imigracyjne to Polacy są z tego programu wykluczeni.Więc jakim cudem wam sie to udało załatwic?(jest kilka osób z tego forum co zauważyłem).

4.Czy po zakończeniu programu PROFESSIONAL CAREER TRAINING USA można ubiegać się bezpośrednio o wizę H2B lub H1B?

5.Czy można znaleźć pracodawcę na ten program bezpośrenio w amerykańskiej firmie bez polskich pośredników(ze względu na wysokie koszty)?

6.Zna ktoś jakiegoś dobrego prawnika ds imigracyjnych z terenu Śląska?

Dziekuję z góry za odpowiedz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok.Skoro nikt nie zna odpowiedzi na mój problem to mam jeszcze parę innych pytań.