Skocz do zawartości

Wiza E2 - Nieruchomość(I) Pod Wynajem


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Czy jest na forum ktos kto zna ten rodzaj wizy? Mieszkam od wielu lat we francji (mam obywatelstwo) ale coraz czesciej mysle o wyjezdzie do USA (niewiele osob to dziwi, nawet Francuzi rozumieja). Jestem inzynierem programista ale nie az takim zeby ktos mnie zciagnal na wize H1B. Czy mozna miec wize E2 inwestujac w nieruchomosc pod wynajem? Nie jestem przedsiebiorca wiec ten rodzaj by mi odpowiadal. Czy przy wlozeniu 400-500k mozna juz zyc z najmu? Czy w miedzyczasie mozna szukac pracy? Wydaje mi sie ze bedac na miejscu latwiej cos znalezc w mojej branzy bo na odleglosc to trzeba byc ultrawybitnym specjalista. Bede wdzieczny za wszelkie informacje

Jarek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzialem w necie artykuly o tym ( np http://www.immigrationbiz.com/blog/how-to-apply-for-e-2-investor-visa-using-real-estate-investment/ ) i wiem ze teoretycznie jest to mozliwe ale chcialem uzyskac informacje z pierwszej reki. Czytalem tez ze niektorzy kupuja male apartamenty w rezydencjach turystycznych i je wynajmuja na urlopy. Byc moze wtedy jest to bardziej rentowne niz dom i da sie z tego jakos zyc. Znalazlem tez informacje ze przedswiewziecie z E2 dodatkowo mozna finansowac kredytem (w przypadku inwestycji do 500k - 75% wklad wlasny + 25% kredyt, od 500k do 3m - 50% / 50%). Czy widzicie dla mnie jakas inna alternatywe dla E2 (oprocz loterii wizowej)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko ze E2 to nie emigracja ;)

Z pierwszej ręki to otrzymasz szukając więcej w necie i jak znajdziesz prawnika.

Czy można się utrzymać może być tak ze taką wizę szybko otrzymasz w regionie gdzie brak jest inwestorów a jak masz głowę na karku to i zarobisz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×