jarek72 Posted June 9, 2016 Report Share Posted June 9, 2016 Witam, Czy jest na forum ktos kto zna ten rodzaj wizy? Mieszkam od wielu lat we francji (mam obywatelstwo) ale coraz czesciej mysle o wyjezdzie do USA (niewiele osob to dziwi, nawet Francuzi rozumieja). Jestem inzynierem programista ale nie az takim zeby ktos mnie zciagnal na wize H1B. Czy mozna miec wize E2 inwestujac w nieruchomosc pod wynajem? Nie jestem przedsiebiorca wiec ten rodzaj by mi odpowiadal. Czy przy wlozeniu 400-500k mozna juz zyc z najmu? Czy w miedzyczasie mozna szukac pracy? Wydaje mi sie ze bedac na miejscu latwiej cos znalezc w mojej branzy bo na odleglosc to trzeba byc ultrawybitnym specjalista. Bede wdzieczny za wszelkie informacje Jarek Link to comment Share on other sites More sharing options...
kzielu Posted June 9, 2016 Report Share Posted June 9, 2016 400-500k to jeden sensowny dom, więc moim zdaniem nie, szczególnie że musisz gdzieś mieszkac. No i wynajem to nie jest firma więc wątpię żebyś dostał E-2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sly6 Posted June 10, 2016 Report Share Posted June 10, 2016 Trochę tych artykułów jest na necie.jeden z nich http://www.cnbc.com/id/44976426 Link to comment Share on other sites More sharing options...