Jump to content

Kuba_kuba

Użytkownik
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Chlopak chce spelnic swoje marzenie, a jedyne co mu doradzacie to zrezygnowac.
  2. Zrob przysluge i sama sie zbanuj
  3. Nie slyszalem o tym zeby pracodowca zasponsorowal 4 letnie studia Zreszta Jackie dokladnie wie gdzie i co studiuje CC kosztuje ok 12K tyle ze nikt nawet do takiej sumy nie dochodzi
  4. W takim razie po co studiowalas jeszcze raz w usa po studiach w polsce?; )
  5. Skoro wszyscy z was mu tak ameryke odradzaja, ze jest tak zle i nie warto. Po kiego c*uja to przyjechaliscie, """"""skonczyliscie studia"""""" i tu siedzicie? Po co? Tak zle, i skoro tak studia sa zle to po co je robilisice? Pakowac dupy i wracac do polski
  6. Ta, moja tez niby jest $30K za rok ale po wszystkich stypendiach wychodza grosze
  7. Ja jkos przyjechalem i zaczalem studia niech chlopak sobie uzmyslowi ze nie jest to latwe, ale nie wykonalne
  8. No oczywiscie.. Idz zmien majtki bo sie zesrales
  9. No chyba Cie porypalo Jestem na 3 roku studiow inzynierskich, uczelnia stanowa, i do tej pory mam kredytu 5 k (w zasadzie 2.5 bo nastepne 2.5 jest na nastepny sem) Zreszta, czemu wszyscy tutaj tak go zniechecacie? Sami siedzicie w usa lata i nie chcecie wracac, ale kazdy co sie pyta o przyjazd albo studia jest przez was odwodzony od pomyslu. Wydaje mi sie ze to po prostu zazdrosc ze rodak przyjedzie i skonczy studia, kiedy wy musicie ciezko pracowac i o studiach pomarzyc.
  10. Oczywiscie lepiej zwalic wszystko na faceta
  11. WYOLBRZYMIASZ SSN moze dostac jak przyleci np na WORK&TRAVEL i zostanie Prawo jazdy moze zrobic w "sanctuary cities" np Boston albo Chicago -> https://www.cyberdriveillinois.com/departments/drivers/TVDL/home.html Weryfikacja trwa tyle bo sa leniwi . Nikt green card nie sprawdza, bo niby i jak maja prywatne firmy to weryfikowac? A jak werifikuja obywateli usa bez paszportow? No i ostatnie.. Dyplomy z polski sa weryfikowane przez ECE a nie przez prywatne kompanie. No i dyplomy z PL i tak duzo nie znacza dla amerykanskich kompanii. Faktem jest ze bedac nielegalnie nie ma duzego pola manewru dotyczacego prac, ale nie jest az tak zle jak ludzie tu pisza.
  12. Tutaj mnostwo jest turystow ktorzy zostali . Jak bardzo ci zalezy to mozesz i tak zrobic, no i wtedy musisz troche kombinowac - ale da sie. Legalnie zeby pojechac i zostac to masz opcje tylko w loterii albo zwiazek malzenski z obywatelem usa.
  13. 1) Czemu chcesz wyjechać do USA? Dla rozwoju w zawodzie czy pieniędzy? Co cię motywuje? 2) 4 letnie studia bachelor nie są odpowiednikiem licencjatu. Zobacz sobie definicje co znaczy bachelor i ile on trwa i ile trzeba mieć credit hours do jego uzyskania a później sobie porównaj z ECTS. 3) Musiał byś udowodnić pracodawcy że nie ma żadnego takiego dobrego ameryaknina na twoje miejsce; a bez wykształcenia i prawdopodobnie z mała znajomością angielskiego ciężko będzie to udowodnić. 4) Jesli robisz już te studia to je skończ, chyba że tam narzekasz bo nie zaliczasz przedmiotów.. jak są takie dla ciebie nudne i łatwe i wydałeś tyle kasy to po co wszystko olać zamiast skończyć?
×
×
  • Create New...