joss Napisano 6 Lipca 2008 Zgłoś Napisano 6 Lipca 2008 Witam Przeszukałem google i forum ale niestety nie znalazłem żadnych informacji jak załatwić emeryturę z USA w polsce, mając obywatelstwo USA. Wybieram się w tygodniu do ambasady i jak ktoś juz załatwiał cos podobnego to prosił bym o jakieś informacje jakich dokumentów bedą odemnie oczekiwać itd. Pozdrawiam
sly6 Napisano 6 Lipca 2008 Zgłoś Napisano 6 Lipca 2008 moze Ciebie to zainteresuje: http://praca.gazetaprawna.pl/artykuly/1269...i_kanadzie.html http://polish.poland.usembassy.gov/poland-...wiadczenia.html
Jackie Napisano 7 Lipca 2008 Zgłoś Napisano 7 Lipca 2008 W ambasadzie jest oddział zajmujący się sprawami emerytur, rent itp.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.