Skocz do zawartości

Pytanie O Pomysł I Plan ?


Rekomendowane odpowiedzi

Mam pewien pomysł na swój wyjazd do USA i trochę czasu jeszcze na to żeby to wszystko dokładnie zaplanować. (4 lata studiów).

Trochę o mnie: Jestem studentem 1 roku Wyższej Szkoły Technologii-Informatycznych (zaocznie) uczelnia niepaństwowa.

Kierunek Grafika Komputerowa. W Tygodniu Pracuje w firmie która zajmuje się m.in Grafiką (profil podobny do Agencji Reklamowej).

W weekendy koncertuje po całej Polsce (w wolnych godzinach zajmuje się też komponowaniem (dzielę czas miedzy Muzykę/Grafikę ).

Kiedyś słyszałem że z wizą w Ambasadzie to jest tak -Że wizę przyznają osobom atrakcyjnym dla Stanów .

Nie chcą osób które mogą sobie nie poradzić , które będą koczowały na dworcach itd.. . Myślę że jako młoda, wykształcona osoba z pomysłem na biznes (możliwe także że z własną firmą w Polsce) i doświadczeniem scenicznym - będę dla Nich atrakcyjny.

Czy jest więc szansa otrzymania takiej wizy, jeżeli przedstawię w Ambasadzie dokładnie moją osobę i mój pomysł na życie w USA ?

W stanach chce zamieszkać na stałe i starać się o Amerykańskie Obywatelstwo.

PS. Za wszelkie podpowiedzi, wskazówki z góry dziękuje .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

starplanet to moze zacznij od przeczytania dzialu emigracja i wizy pracownicze .

ps zadales juz podobne pytanie w 2006

http://www.usa.info.pl/board/index.php?sho...ic=6249&hl=

jak poczytasz Forum to zobaczysz ze nie wiele sie zmienilo od tego czasu .I prosze nie zakladaj juz nowych tematow a trzymaj sie swoich starych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczerze, jesli powiesz ze chcesz pracowac w "industry" show bisness to masz wielkie szanse na wyladowanie na ulicy jako bezdomny.