Skocz do zawartości

Wiza Turystyczna


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie!

Wszyscy borykamy sie z pytaniem, czy wize dostaniemy, na ile itd. Generalnie kupa stresu i potu. Moja sytuacja jest chyba dosc nietypowa, bowiem przejrzalam forum dokladnie w poszukiwaniu podobnej do mojej sytuacji, noi nic nie udalo mi sie znalezc, stad nowy watek. Otoz moja sytuacja wyglada nastepujaco...

W chwili obecnej jestem studentka piatego roku, obrone planuje na koniec maja. Dwa lata z rzedu bylam w Stanach na wizie J1. Oczywiscie na czas wrocilam i generalnie problemow nie bylo. Teraz (tzn. w 2009 roku) planuje starac sie o wize turystyczna. Chcialabym oczywiscie dostac ja na jak najdluzszy okres czasu. Nie pracuje. Wszystkie zarobione dotychczas w okresach wakacyjnych pieniadze sa w banku (jesli chodzi o finansowanie pobytu i ewentualne wyciagi z konta). Jakie mam szanse na dostanie wizy i na ile? Czy we wniosku powinnam wpisac, ze chce dostac wize na 10 lat? Jeszcze jedna kwestia... W sierpniu moj brat zeni sie. Dlatego o ile jest to mozliwe, chcialam wyleciec na poczatku czerwca na 2 miesiace, wrocic na slub i po ok. tygodniu wyleciec ponownie. Jak Wy to widzicie?

Dziekuje serdecznie za ewentualne rady i odpowiedzi :-)

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O tym na ile dostaniesz wize zadecyduje rozmowa i Konsul .Zazwyczaj takim osobom jak TY daje sie promese wizowa na krotki okres czasu z tej racji ze po studiach nic Cie nie bedzie trzymac a kasa moze Konsula nie przekonac ze wrocisz.

we wniosku ds 156 wpisujesz ile zamierzasz byc w USA .Tak wiec nie wpisuj zadnych 10 lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wrecz przeciwnie nie widze w tym problemu,