Skocz do zawartości

Pytanie Dot. Formularzy Ds-156 I 157


Rekomendowane odpowiedzi

ds-156:

21. Pana/Pani obecne zajęcie (jeśli jest Pan/Pani na emeryturze, należy napisać,, na emeryturze ", jeśli Pan-Pani studiuje, należy napisać ,,studia")

Jesli jestem jeszcze uczniem LO to co mam wpisac? nauka?

22. Kiedy zamierza Pan/Pani wjechać do Stanów Zjednoczonych?

(należy podać dokładną datę, jeśli jest ona znana)

To wypelniamy gdy mamy juz bilety czy cos? Bo przeciez nie bede rezerwowal biletow nie wiedzac czy dostane wize, a jak wpisze jakis dzien to moze sie okazac ze nie bedzie biletow akurat na ten dzien..:D

28. Kto pokryje koszty Pana/Pani podróży?

Jesli mam zaproszenie, to wpisac osobe ktora to zaproszenie wyslala?? I wystarczy wpisac tylko pokrewienstwo, czy imie nazwisko itp

34. Imonia i nazwiska osób podróżujących razem z Panem/Panią. Kim są dla Pana/Pani te osoby?

Rozumiem ze jesli jade sam to wpisuje "brak"?

39. Czy ten wniosek został w Pana/Pani w imieniu wypełniony przez inną osobę?

Jesli nie to nie wypelniam 40 czy wpisuje tez nie dotyczy?

ds-157:

1. Nazwisko(a) (należy podać wszystkie warianty pisowni).

co maja oznaczac te wszystkie warianty pisowni??

tak samo w polu 2. z imionami. I jak sie to ma do pola 3??

4. i 5. wpisuje nie dotyczy?

9. Wszystkie państwa, których granice Pan(i) przekroczył(a) w ciągu ostatnich dziesięciu lat (należy podać rok każdej wizyty).

Miejsce troche ograniczone.. Jak to podawac? Pisac np. Austria (2004)?

12. Pani/Pana dwa ostatnie miejsca pracy (nie licząc obecnego).

Jesli jestem uczniem to wpisuje "nie dotyczy"?

13. Wszystkie organizacje zawodowe, społeczne oraz charytatywne, do których Pan(i) należy lub należał(a), które Pan(i) wspiera lub wspierał(a), bądź też w których Pan(i) pracuje lub pracował(a).

Tutaj tez nie dotyczy dac?