Skocz do zawartości

Mam Wielki Problem


przemoPG

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Nie jestem pewien czy umieszczam temat w dobrym dziale, ale zacznę od początku. Nie dostałem wizy. Jestem studentem pierwszego roku Politechniki Gdańskiej. Do stanów chciałem wyjechać w celu turystycznym, do kuzynki, która chciała zaoferować mi małe zwiedzanie kraju(a tak naprawdę miałem załatwioną pracę na żydowskim campie na okres wakacji). Mam parę kuzynek i kuzynów którzy wyjeżdżają w czasie wakacji na campy do pracy, studiują i wizę otrzymywali bez żadnego ALE. Ja jestem studentem, mam dobre wyniki, pierwszy semestr zaliczony bez problemu i nie dostałem. Moja rozmowa wyglądała tak: podszedłem do okienka, dałem papiurki, zapytał się czy mówię po angielsku, odpowiedziałem ze yes, but not fluent. Zapytał się mnie kim jest dana osoba do której jadę, odpowiedziałem że kuzynką, kolejne pytanie to czym zajmują się rodzice - prowadzą gospodarstwo rolne, czy pan studiuje - odpowiedziałem tak, kiedy się widziałem z kuzynką-odpowiedziałem 10 lat temu (bo tak było). Decyzja była następująca: Pana więzi z Polską są zbyt słabe. Dostałem standardową karteczkę i żegnamy. Chciałem wytłumaczyć coś, poprosić, ale bez skutecznie. Moje pytanie jest takie: co takiego zrobiłem źle?? czy to ze nie rozmawiałem po angielsku?? Czy ktoś miał podobny przypadek do mojego, że studentowi studiów dziennych nie dają wizy a jego kuzynowstwu to i owszem co bezproblemu (dla nich warunkiem było studiowanie), no i najważniejsze pytanie czy jest sens abym starał się ponownie o wizę w tym roku, a jeśli tak to co mam zmienić. Na pewno nie zmienię swoich więzi z Polską jestem studentem i skończę te studia. Proszę serdecznie o odpowiedź, za którą z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje pytanie jest takie: co takiego zrobiłem źle?? ...

Przede wszystkim starałeś się o turystyczną a powinieneś o J1