sly6 Napisano 2 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 2 Maja 2009 http://biznes.onet.pl/0,1963259,wiadomosci.html a to jest ten fiat: http://pl.wikipedia.org/wiki/Fiat_500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bigguy Napisano 6 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Maja 2009 a co to za szrot ? kto to bedzie w usa kupowal ??? tu nikt nie lubi malych aut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SantaCruz Napisano 6 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Maja 2009 widocznie licza ze kryzys zmienil amerykanow i beda kupowac oszczedne autka.... ehh... jak do tego dojdzie to bedzie kolejny znak, ze TA ameryka sie skonczyla... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danik Napisano 6 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Maja 2009 tja już widzę Amerykanina przesiadającego się z wielkiego Dodge'a do Fiata500 może i polubią mniejsze auta, ale chyba nie aż tak małe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andyopole Napisano 7 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Maja 2009 A wg mnie piecsetka chwyci. VW Bettle tez mial poniesc kleske a jezdzi tego mnostwo. Beda kupowac sekretarki na dojazd do City, gdzie jest problem z parkowaniem oraz rodzice dzieciom. Fiat 500 to jeden z najbardziej udanych modeli Fiata z dobrym japonskim silnikiem i wykonany rekami polskimi w Tychach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jim Beam Napisano 7 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Maja 2009 A wg mnie piecsetka chwyci. VW Bettle tez mial poniesc kleske a jezdzi tego mnostwo. To sa dwa rozne auta. VW pracowal na swoja marke w stanach przez dziesieciolecia poczawszy od starego garbusa, przez rabbita do jetty i passata. Pracowal budujac siec sprzedazy i serwis tworzac ze swoimi klientami dlugoletnie relacje. Dodatkowo garbus to symbol "dzieci kwiatow", powszechnego buntu, jarania trawy i rewolucji seksualnej. To wlasnie sporo pomoglo nowemu beetle bo 1) starzy darzyli ten model sentymentem ze wzgledu na lata '60, 2) mlodzi tez chcieli miec co wspominac. Jeszcze jedno - amerykanskie wersji beetle to glownie 2.5 litra (150KM) oraz 1.8 turbo (180 KM) plus oczywiscie klimatyzacja, stado poduszek dookola i uchwyty na kawe . Fiat ma takie silniki w ofercie? Jest w stanie je tam wcisnac? Podsumowujac: Fiat? Kto slyszal w usa o fiacie? Pewnie sie kilka sprzeda jako ciekawostka jezeli bedzie kosztowal ponizej $12 000 - $14 000 (smart tez sie sprzedaje) ale wielki sukces to to nie bedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bigguy Napisano 8 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 zgadza sie vw jest dobrze znana marka w usa, nie ma tu tylko new beatle ale szereg innych modeli vw fiat jest calkowicie nie znany ale widac firma sie rozwija i poprostu postanowili wejsc na nowy rynek jakim wlasnie jest rynek usa a czy bedzie to sukces czy porazka ???? Tego narazie nikt nie wie, zalezy od jakosci produktu, cen oraz glownie strategii marketingowych fiata. Ja wiem ze raczej fiata nie kupie niezaleznie od jakichkolwiek promocji i innych strategii sprzedazy fiata. Jezdzilem fiatem w Polsce w latach 99-04 i bylem zadowolony, lecz teraz mamy 2009 i znacznie lepsze auta, nowsze rozwiazania technologiczne a i takze wyzsze wymagania konsumentow, moje wymagania tez sa wyzsze jesli chodzi o samochody, w ciagu 5 lat w usa zmienilem 5 aut a wiec jak widac srednio raz na rok i zawsze staram sie przeskoczyc na lepszy wozek, fiat jak na razie raczej nie dorownuje konkurencji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gal Napisano 8 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 A gdzie wyczytaliscie ze auta beda produkowwane na amerykanski rynek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bigguy Napisano 8 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 no a na jaki rynek mialyby byc produkowane ????? jesli nie na amerykanski to po jakiego licha otwieraliby tutaj fabryke chyba fiat nie szuka taniej sily roboczej w usa a samochody beda eksportowane gdzie indziej jak by szukali taniej sily roboczej to mogliby otworzyc fabryke na ukrainie, albo moze w meksyku bo w usa to taniej sily roboczej nie znajda chca wejsc na rynek amerykanski, a jedynie poprzez eksport z europy pewnie by sie to nie oplacalo, taniej bedzie po prostu zaczac je tu produkowac na miejscu zreszta dobrze robia, chca sie rozwijac i dokonuja ekspansji terytorialnej, napwno ich decyzje sa poprzedzone badaniami marketingowymi i zachowaniami konsumentow i widza szanse na sprzedaz. Nikt w Fiacie sobie od tak nie usiadl przy kawie o poranku i nie podjal decyzji z powietrza o wprowadzeniu fiata na rynek usa. Mysle ze fiat sie bedzie sprzedawal na rynku w usa, zajmie to pewnie jednak troche czasu, stopniowo powoli beda nabywac klientow, jendak nie sadze zbysmy kiedykolwiek widzieli taka ilosc fiata na amerykanskich drogach co na przyklad amerykanskich modeli; dodga, chryslera, chevy, ford. Do konca jednak nie wiemy jaka jest strategia fiata, byc moze licza na poglebiajacy sie kryzys w stanach i fakt ze ludzie beda odchodzic w strone tanszych w utrzymaniu modeli aut, a fiat taki wlasnie moze byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sly6 Napisano 8 Maja 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 tutaj jest pewna odpowiedz na pytanie dlaczego : Chryslera ma wyciągnąć z opresji związek z włoskim Fiatem mającym doświadczenie w produkcji aut zużywających mało paliwa. A takie promują rządzący dziś w USA Demokraci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.