Skocz do zawartości

Praca W Chicago


mayo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 26
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

a ktos juz Ci szuka pracy z rodziny,na miejscu beda szukac czy tez sama bedziesz zdana na szukanie?

umiesz cos robic,nie boisz sie prawie zadnej pracy,w czyms jestes dobra,umiesz jezyk,,bedziesz mogla bez problemu sama dojezdzac??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wujek ma mi szukac pracy, oczywiscie ze umiem, ja jestem studentka pracujaca :D prawie 6 lat w sklepie stalam ( mam 21 lat) rok temu bylam na praktykach grecji i pracowalam tam w hotelu, wiec pracy sie nie boje :) a jezyk tez w miare znam. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak myslicie łatwo znalesc prace nie legalną na okres wakacji w chicago ?

Jesli chodzi o prace Chicago jako nielegalny, to jest bardzo ciezko w tej chwili. Naprawde....tak jeszcze nie bylo. 5 lat temu wystarczylo otworzyc piatkowy Dziennik Zwiazkowy, wykonac kilka telefonow (czasem wystarczyl jeden) i praca byla od reki. Dzwoniles w piatek, mogles isc do pracy w sobote albo w poniedzialek. W tej chwili ludzie, ktorzy daja ogloszenia wogole nie odbieraja telefonow, nie wiem dlaczego....recesje w ekonomii widac na kazdym kroku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wujek ma mi szukac pracy, oczywiscie ze umiem, ja jestem studentka pracujaca :D prawie 6 lat w sklepie stalam ( mam 21 lat) rok temu bylam na praktykach grecji i pracowalam tam w hotelu, wiec pracy sie nie boje :) a jezyk tez w miare znam. :)

Skoro jestes studentka to nie lepiej jechac na Work&Travel ?

Pracujesz wtedy legalnie, masz ubezpieczenie itd., a prace rowniez mozesz szukac na wlasna reke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro jestes studentka to nie lepiej jechac na Work&Travel ?

Pracujesz wtedy legalnie, masz ubezpieczenie itd., a prace rowniez mozesz szukac na wlasna reke