Skocz do zawartości

Pomocy Zgubiłem Paszport !


Sylvaa

Rekomendowane odpowiedzi

Zgubiłem wszystkie dokumenty niewiem nawet jak to sie stało ale fakt faktem ich nie mam.Jakie czekaja mnie teraz koszty czy można jakos zminimalizowac , przebywam teraz niedaleko Waszyngtonu.Jestem studentem jezeli nie starczy mi pieniedzy czy amabasada moze zmiejszyc opłate Czy moge liczyc na pomoc organizjacji polonijnych(finansowa) jezeli tak to podajcie jakich moze, sa jakies przepisy w prawie amerykańskim pomocne w takich sprawach.Za wszystkie rady bardzo dziekuje ,licze na wasza pomoc bo mam mało dolarów(kradziez jak pech to pech) przy sobie i brak konta jak widac sytuacja jest nieciekawa pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to na szczescie do konsulatu po paszport masz niedaleko. Ambasada moze pozyczyc Ci na paszport i bilet bo ma fundusze na takie cele ale bedziesz musial oddac te pieniadze po powrocie do kraju. Na darmoche raczej w ambasadzie nie licz, na zupke gdzies przy kosciele pewnie tak ale o tym powiedza Ci zapewne "tambylcy".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak podasz dane rodziny to rodzina z Polski moze Ci pomoc z finansowaniu dokumentow jak i biletu ,bo czasami i tak bywa ale to Ci powiedza juz w Ambasadzie..Masz ta znizke ze jestes studentem oraz zglos to na Policje o tym fakcie.

A teraz co ma prawo amerykanskie do Ciebie,tak samo organizacje polonijne...Jakbys takie spotkal to daj znac ktore CI w tym pomoga i wspomoga,to bedzie cud ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach