kamilaKrk Napisano 3 Sierpnia 2009 Zgłoś Napisano 3 Sierpnia 2009 Niestety nie moge sie wstawic na rozmowe z konsulem, brakuje mi zaswiadczenia z uczelni o tym ze jestem studentka... niestety pani w dziekanacie nie sa pomocne i nie wystawia z pewnych powodow (zepsuta drukarka i komputer = brak danych o moim statusie). W kazdym razie jezeli nie pojawie sie na rozmowie beda jakies niemile konsekwencje? czy mozna to gdzies zglosic ? zadzownic ? odwolac? chce probowac za tydzien... wiec doradzcie co zrobic.... pozdrawiam..
Rademedes Napisano 3 Sierpnia 2009 Zgłoś Napisano 3 Sierpnia 2009 zadzwon na infolinie i zmien termin wizyty nie ma konsekwencji jesli sie nie stawisz no chyba ze juz wplacilas oplate wizowa, ale to mozna wykorzystac chyba dosc dlugo
mezzi Napisano 3 Sierpnia 2009 Zgłoś Napisano 3 Sierpnia 2009 a nie wystarczy Ci indeks? albo legitymacja studencka? ale jesli na prawde chcesz przelozyc to dzwon na infolinie. skasuja Cie znow 30 zlotych
TooM Napisano 4 Sierpnia 2009 Zgłoś Napisano 4 Sierpnia 2009 jezeli chodzi o wize turystyczną to nie potrzebujesz zaswiadczenia o statusie studenta, co innego jeżeli jest to np. J1. W formularzu wpisujesz gdzie studiujesz, weź sobie zanotuj gdzieś numer telefonu do dziekanatu(w moim przypadku 2 razy nie miałem i 2 razy musiałem dzwonić do znajomych po ten numer, chwilkę przed wejściem do konsulatu), "przypomnij" sobie też kiedy jest przewidywany termin zakończenia studiów(mogą pytać), pozdrawiam i powodzenia.
andyopole Napisano 4 Sierpnia 2009 Zgłoś Napisano 4 Sierpnia 2009 Niestety nie moge sie wstawic na rozmowe z konsulem, gdybym byl konsulem bez zaswiadczenia w zadnym wypadku nie uwierzylbym ze jestes studentem. Zastanawia mnie jak przyszly mgr lub inz lub nawet mgr+inz moze pisac z takimi bledami. Co to za szkoly sie konczy ze pisac nie nauczyli...? ZGROZA!!!
Jackie Napisano 4 Sierpnia 2009 Zgłoś Napisano 4 Sierpnia 2009 Niestety nie moge sie wstawic na rozmowe z konsulem Ja osobiście nawet nie radzę