Skocz do zawartości

Petycja Imigracyjna A Wjazd Do Usa


zidane5us

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Moja matka w czasie swojego pobytu w stanach złożyła wniosek o zieloną karte (moje dwie siostry mają już obywatelstwo i ją sponsorują). W grudniu byłem w ambasadzie i dostałem 10-letnią wize, natomiast mojej 13 letniej siostrze, która ubiegała się o wize w ostatni piątek, wizy nie otrzymała. Czy to dlatego, ze ja jestem studentem drugiego roku, a siostra jedynie uczennicą gimnazjum, czy może w czasie kiedy ja ubiegałem się o wizę w ambasadzie nie mieli jeszcze informacji o zlozeniu petycji przez moją matke?

Czy jeśli ja dostałem wizę, a moja siostra nie, to czy istnieje wysokie prawdopodobieństwo zabronienia mi wjazdu na teren USA? bardzo proszę o odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moga Ci odmowic wjazdu jesli zobacza ze tam zostaniesz nielegalnie,bedziesz pracowac nielegalnie lub tez napislaes co innego we wniosku wizowym a co innego powiesz-pokazesz pod czas rozmowy na lotnisku

a dlaczego wizy Twoja siostra nie dostala wizy to moze byc wiele przyczyn,,od petycji zlozonej na nia-jesli ma zlozna ..a od braku pokazania co ja trzyma w Polsce i bedzie zachodzic podejrzenie ze nie wroci na czas i bedzie tam czekac na legalizacje pobytu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w swoim wniosku napisales o tym ze twoja matka jest w US? Jesli nie sklamales to problemow miec nie powinienes przez to ze siostra nie dostala wizy.

Najczesciej w konsulacie patrza nieprzychylnie na osoby ktore wjezdzaja na wizach turystycznych i potem dokonuja Adjustment of Status. Jesli twoja siostra figuruje w petycji matki to sprawa dla konsula wyglada tak ze siostra nie jedzie turystycznie a jedynie po to zeby zostac, podobnie jak jej rodzicielka. Na jej niekorzysc dziala rowniez to ze ma 13lat (moze byc podpieta pod petycje matki).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach