Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

witam, 14.04.2010 byłam w konsulacie w Warszawie po wizę. Nie dostałam, pan ktory ledwo mowił po polsku powiedział "dzisiaj się pani nie kwalifikuje". Wsiekła wyszłam. I teraz mam pytanie, bo bardzo mi zależy by wyjechać na wakacje. Jestem w 3 klasie technikum, we wniosku w punkcie czym sie zajmuję wpisałam po prostu że uczennica. Możliwe, że konsul nie wiedział, że technikum jest 4letnie i wziął mnie za tegoroczną maturzystkę?

Jechać po raz kolejny? nie wiem może dokładniej wypełnić wniosek?

I jeszcze jedno, czy jeśli po raz kolejny dostałabym odmowę mogę domagać się dokładnej odpowiedzi dlaczego? a jeśli nie będzie chciał czy mogę poprosić o rozmowę z jego przełożonym?

Pozdrawiam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 36
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

czasami bywa tak ze jak sie leci do kuzynki a Ona np zostala tam legalizujac pobyt przez wize turystyczna-studencka itp to mogl sadzic ze tak samo Ty zrobisz,,nie jest to czeste takie cos ale...

czy mozesz isc,oczywscie ale teraz musisz zobaczyc co moglo pujsc nie tak,czy ta kuzynka kogos nie zapraszala a ten ktos siedzi do dnia dziesiejszego ...

raz ktos pisal na forum ze prosil o wyjasnienie oraz ze prosil przelozonego..ale to nie jest potwierdzone innymi zrodlami oraz osobami ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, Magda wylosowała kiedyś zieloną kartę, nikogo nie zapraszała. Nie wiem co mogło pójść nie tak, możliwe, że chodziło o szkołę, albo o to, że Magda obecnie nie pracuje i jest na utrzymaniu męża. Zła jestem, bo ludzie opowiadali, że jadą do znajomych którzy są tam nielegalnie, przychodzili całymi rodzinami i wizy dostawali.

A czy jeśli trafię na tego samego konsula mogę poprosić o zmianę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jakie pytania dostawalas?cos o tej pracy kuzynki