drakon18 Napisano 1 Września 2010 Zgłoś Napisano 1 Września 2010 Witam wszystkich.Jestem już 2 lata po ukończeniu studiów prawniczych w PL i rozważam możliwość stażu w USA,najbardziej interesuje mnie NYC.Po rozmowie z Panią z jednego z biur wychodzi na to że pracodawcy będę musiał szukać sobie sam ze względu na specyfikę ukończonego kierunku.Poszukuje informacji na temat pracodawców zatrudniających w USA po tym kierunku.Jako ze prawo polskie posiada elementy administracji zastanawiałem się nad stanowiskiem związanym z tym kierunkiem.W temacie jestem zielony ii chętnie skontaktuje się z osobą w podobnej sytuacji.Jakie są szanse? Proszę o pomoc i info w temacie.
katlia Napisano 1 Września 2010 Zgłoś Napisano 1 Września 2010 Oj. Prawo w Polsce i prawo w USA tak sie rozni, ze nie widze duzo mozliwosci na platny staz... zwlaszcza teraz, kiedy jest i tak za duzo absolwentow prawa na za malo miejsc w kancelariach. Mam nadzieje tez ze zdajesz sobie sprawe, ze w USA robi sie prawo PO czterech lat innego kierunku, wiec bylbys mlodszy od wielu kandydatow.
drakon18 Napisano 2 Września 2010 Autor Zgłoś Napisano 2 Września 2010 Wiem że prawo się rózni, nasze prawo wywodzi się z Rzymu a ich z Anglii więć wszystko jest inne...Zastanawiałem się bardziej nad pracą w biurze nad papierkami jako np administrative assistant. Ja na prawie mialem egzamin z administracji i pracuje na stanowiskach nie do konca zwiazanych z prawem-praca biurowa.Może na tej podstawie?
sly6 Napisano 2 Września 2010 Zgłoś Napisano 2 Września 2010 na wielu uniwerkach w Polsce jest cos takiego jak prawo amerykanskie i osoby potem leca do USA znajac po czesci prawo..znalem kiedys taka dziewczyne ... a tak moze byc przekladanie papierkow z miejsca na miejsce