Skocz do zawartości

Pct Po Prawie?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.Jestem już 2 lata po ukończeniu studiów prawniczych w PL i rozważam możliwość stażu w USA,najbardziej interesuje mnie NYC.Po rozmowie z Panią z jednego z biur wychodzi na to że pracodawcy będę musiał szukać sobie sam ze względu na specyfikę ukończonego kierunku.Poszukuje informacji na temat pracodawców zatrudniających w USA po tym kierunku.Jako ze prawo polskie posiada elementy administracji zastanawiałem się nad stanowiskiem związanym z tym kierunkiem.W temacie jestem zielony ii chętnie skontaktuje się z osobą w podobnej sytuacji.Jakie są szanse? Proszę o pomoc i info w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj. Prawo w Polsce i prawo w USA tak sie rozni, ze nie widze duzo mozliwosci na platny staz... zwlaszcza teraz, kiedy jest i tak za duzo absolwentow prawa na za malo miejsc w kancelariach. Mam nadzieje tez ze zdajesz sobie sprawe, ze w USA robi sie prawo PO czterech lat innego kierunku, wiec bylbys mlodszy od wielu kandydatow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że prawo się rózni, nasze prawo wywodzi się z Rzymu a ich z Anglii więć wszystko jest inne...Zastanawiałem się bardziej nad pracą w biurze nad papierkami jako np administrative assistant. Ja na prawie mialem egzamin z administracji i pracuje na stanowiskach nie do konca zwiazanych z prawem-praca biurowa.Może na tej podstawie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm w PL bez aplikacji ma sie tylko bezwartościowy papier a bez znajomości to nawet prace przy przekładaniu papierków ciężko znależć. PCT w USA dałby mi szlif angielskiego,doświadczenie w pracy biurowej.Zresztą podoba mi sie w USA i chciałbym tam jeszcze troszke pobyc legalnie więc czemu nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×